رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 435187

تهیه‌کننده «نون.خ»: اگر مدیر بودم، سریال را سانسور میکردم!

ساعت 24- تهیه‌کننده سریال «نون.خ» تاکید کرد که اگر خودش مدیر صداوسیما بود، بخش‌هایی از سریال را سانسور می‌کرد.

style="text-align:justify">نشست خبری سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی با حضور عوامل و بازیگران این مجموعه تلویزیونی روز ۱۷ فروردین در اداره کل روابط عمومی سازمان صدا وسیما برگزار شد.

در ابتدا مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال گفت: تشکر می‌کنم که هیچکدام از نقدهای سیاسی اجتماعی ما را سانسور نکردند. شاید اگر خودم مدیر بودم بخشی از این صحنه‌ها را حذف می‌کردم.

​فرجی با اشاره به زمان پخش سری دوم این سریال، تصریح کرد: پیشنهاد ساخت سری دوم این سریال از طرف شبکه به ما داده شد، اما اینکه برای نوروز یا رمضان باشد هنوز مشخص نیست.

سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر اصلی این سریال درباره چگونگی ساخت آن توضیح داد: ما در تولید این کار، سختی و مشکل داشتیم. چون منطقه کردستان برف آمده بود نتوانستیم آنجا تصویربرداری کنیم به همین خاطر به سنندج و کرمانشاه رفتیم. من شخضا دوست داشتم تصویربرداری در این مناطق انجام شود تا مردم با جنبه‌های توریستی این مناطق از کشور بیشتر آشنا شوند.

آقاخانی درباره تعداد بازیگران سریال و نحوه انتخاب آنها، گفت: برای سریال ۲۰۰ بازیگر انتخاب کرده بودیم که ۴۰ نفر به تهران آمدند. نقطه قوت سریال بازیگران بومی ما بودند و قطعا در تولید فصل جدید سراغ مناطق کردنشین می‌رویم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها