رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 435229

پرویز فتاح: من و اصولگرایان هیچ سر و سری با هم نداریم/ سازوکار انتخاباتی اصولگرایان ارتباطی به من ندارد

ساعت24 -پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که نام او در جریان اصولگرا جای می‌گیرد، تاکید کرد: من و اصولگرایان با هم سر و سری نداریم.

پرويز فتاح
سیدپرویز فتاح، وزیر نیروی دولت نهم، جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه بود. او به‌عنوان یکی از پنج نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 معرفی شد اما انصراف داد و ثبت‌نام نکرد.

فتاح حالا رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) است. با او که در صف‌بندی‌های سیاسی در صف اصولگرایان جای می‌گیرد در خصوص برنامه اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم مصاحبه‌ای انجام دادیم. فتاح در این مصاحبه کوتاه با صبر و در کامل احترام به سؤالات پاسخ داد. رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین تأکید کرد که هیچ سر و سری با اصولگرایان ندارد.

در ادامه این گفت‌وگو را می‌خوانید:

*آقای فتاح، آیا اصولگرایان برای انتخابات سال 98 سازوکاری اتخاذ کرده‌اند؟

من اطلاعی ندارم. چرا این سؤال را از من می‌پرسید. این سؤال به من چه ربطی دارد. من مسئول کمیته امداد هستم شما این سؤال را از اصولگرایان بپرسید.

*شما مگر اصولگرا نیستید؟

من و اصولگرایان هیچ سر و سری با هم نداریم. من در آن وادی‌ها نیستم که به این سؤال جواب بدهم. من الحمدالله در وادی کمیته امداد هستم و سؤالاتی در این خصوص را حتماً پاسخ می‌دهم.

*اما شما در جمنا مقبولیت داشتید و به‌عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای ریاست‌جمهوری معرفی شدید...

آن موقع هم من به جمنا نرفتم. آن‌ها لطف داشتند.

اعتمادآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها