رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 435277

قیمت پیاز کاهش یافت/ قیمت در مغازه ها بین ۷ تا ۹ هزار تومان است

ساعت24 -رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش قیمت پیاز خبر داد و گفت: نرخ این محصول در مغازه های خرده فروشی باید بین ۷ تا ۹ هزار تومان باشد.

div>

اسدالله کارگر کاهش قیمت پیاز و سیب زمینی در بازار خبر داد و گفت: قیمت پیاز در میدان مرکزی میوه و تره بار امروز به کیلویی ۶ تا ۷ هزارتومان رسیده است.

وی افزود: مغازه داران باید هرکیلوگرم از این محصول را با احتساب ۳۵ درصد سود به فروش برسانند. اما معمولاً برخی مغازه داران محصولات گران مانند پیاز را با احتساب ۱۵ تا ۲۰ درصد سود عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ادامه داد: بنابراین در صورتی که ۳۵ درصد سود را در نظر بگیریم مغازه داران باید این محصول را حدوداً ۹ هزارتومان و اگر سود ۱۵ تا ۲۰ درصدی را مدنظر قرار دهیم مغازه داران باید پیاز را کیلویی حدود ۷ هزارتومان عرضه نمایند.

کارگر تصریح کرد: البته قیمت عرضه بستگی به فاکتور مغازه دار نیز دارد چون کیفیت محصولات متفاوت و نرخ آن هم در میدان مرکزی بین ۶ تا ۷ هزارتومان است.

وی همچنین درباره تفاوت قیمت در مغازه‌ها و میدان مرکزی طی روزهای اخیر، توضیح داد: نوسانات قیمت در مغازه‌ها و میدان مرکزی طی یکی روز اخیر ممکن است به این دلیل باشد که قیمت پیاز امروز کاهش یافته اما این احتمال وجود دارد که کالای مغازه داران خرید قبل و فاکتور آنها نیز مربوط به گذشته باشد. که این امر نیز طی چند روز آینده رفع می‌شود. در غیر این صورت با مغازه داران متخلف برخورد خواهد شد.

کارگر قیمت سیب زمینی کهنه را نیز در میدان مرکزی بین ۳۰۰۰ تا ۴,۰۰۰ تومان و سیب زمینی نو را ۴۰۰۰ تا ۵,۳۰۰ تومان اعلام کرد.

قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به شرح جدول زیر است؛

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها