رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 435775

نماینده شادگان: وزیر نیرو مقصر سیل است

ساعت 24- نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: وزیر نیرو که عامل اصلی نابسامانی ها در سیل است باید پاسخگو باشد و قوه قضائیه هم باید به موضوع سیل ورود کرده و مقصران و کسانی که این فاجعه را به وجود آورده اند، محاکمه کند.

style="text-align:justify">حجت‌الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: توقع داشتیم که مجلس با تمام قدرت و قوت در کنار مردم خوزستان و مردم سیل زده کشور بایستد و توقع این بود که جلسه فوق العاده برای شنیدن وضعیت نابسامان سیل زدگان خوزستان در مجلس برگزار شود تا نمایندگان وضعیت این استان ها را تشریح کنند.

وی افزود: توقع داشتیم مجلس به صحنه آمده و وضعیت نابسامان استان خوزستان را ببیند این در حالی است که در حال حاضر فاجعه وحشتناکی در خوزستان در حال رخ دادن است چرا باید وضعیت اینگونه باشد؟ چرا خوزستان که مهد ثروت و نفت کشور بوده باید به گونی نیاز داشته باشد؟

نماینده مردم شادگان در مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر اقلام موردنیاز در خوزستان مواد اولیه است و این استان به کمترین امکانات نیاز دارد، تصریح کرد: همه باید به خوزستان کمک کنند چرا که در حال حاضر مردم خوزستان به شدت به مواد اولیه، غذایی و دارو نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر به خوزستان کمک می شد می توانستیم جلوی سیل بایستیم.

ناصری نژاد گفت: سیل چیزی نبود که بتوانیم جلوی آن بایستیم و در حال حاضر مسئولان اصرار می کنند که مردم منازل و شهرها را تخلیه کنند در حالی که اگر به مردم امکانات داده می شد می توانستند در برابر سیل ایستادگی کنند.

وی افزود: مردم خوزستان هم اکنون نیز ایستادگی کرده و منازل و شهرهای خود را تخلیه نمی‌کنند و تا آخرین نفر در برابر سیل می‌ایستند.

ناصری نژاد در پایان گفت: وزیر نفت کجاست و چرا به خوزستان کمک نمی‌کند؟ وزیر نیرو که عامل اصلی این نابسامانی ها است هم باید پاسخگو باشد و قوه قضائیه باید به موضوع سیل ورود کرده و مقصران و کسانی که این فاجعه را به وجود آورده اند، محاکمه کند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها