رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 436499

کدام مدارس فردا ۲۵ فروردین۹۸تعطیل است؟

ساعت 24- سرپرست فرمانداری چابهار گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر و بروز سیل فردا تمامی مدارس این شهرستان تعطیل است.

رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر و بروز سیل فردا تمامی مدارس شهرستان چابهار در تمامی مقاطع در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شده است.

سرپرست فرمانداری چابهار با اشاره به اینکه تمام تدابیر لازم برای کاهش مشکلات احتمالی اتخاذ شده است، افزود: هواشناسی از امروز تا اواسط هفته برای سراسر سیستان و بلوچستان خصوصاً جنوب استان رگبارهای متوسط تا شدید باران پیش بینی کرده است.

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان :فعلا مدارس تا دوشنبه هفته جاری تعطیل هستند.

تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت :در حال بررسی شرایط هستیم، اگر شرایط پایدار بشود مدارس هم برقرار خواهند بود.

وی گفت : فعلا مدارس تا دوشنبه هفته جاری تعطیل هستند.

تقی زاده بیان کرد :در مورد مدارس روستاهای سیل زده ۲۰۰ مدرسه در سیل آسیب دیده اند، مدارس روستاهایی که در سیل آسیب دیده اند امکان ادامه سال تحصیلی در آن‌ها وجود ندارد و به زودی در مورد آنان تصمیم گیری خواهد شد.

مدارس شهرستان کنارک فردا تعطیل اعلام شد
سرپرست فرمانداری کنارک گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر و بروز سیل فردا تمامی مدارس این شهرستان تعطیل است.

ابابکر بلوچ اظهار داشت: با توجه به پیش بینی بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر و بروز سیل فردا تمامی مدارس شهرستان کنارک در تمامی مقاطع در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شده است.

سرپرست فرمانداری کنارک افزود: هواشناسی از امروز تا اواسط هفته برای سراسر سیستان و بلوچستان خصوصاً جنوب استان رگبارهای متوسط تا شدید باران پیش بینی کرده است.

مدارس روستایی ۵ شهرستان خراسان جنوبی تعطیل شدند
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بر اساس هشدارهای هواشناسی و احتمال طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها، مدارس روستایی ۵ شهرستان استان فردا تعطیل است.

محمد علی واقعی در گفتگو با مهر اظهار کرد: مدارس روستایی شهرستان‌های خوسف، درمیان، سربیشه، بیرجند و مدارس دوره ابتدایی روستایی زیرکوه فردا یک شنبه بیست و پنجم فروردین ماه تعطیل است.

وی بیان داشت: مدارس شهرهای گزیک، قهستان و طبس مسینای درمیان، و دهستان بندان، حیدر آباد، منطقه شاهکوه و مدارس نوار مرز شهرستان نهبندان نیز فردا تعطیل خواهد بود.

وی، از تعطیلی تمامی دانش آموزان سرویسی مدارس شهرستان زیرکوه خبر داد و افزود: تمامی پیش دبستانی‌ها و مدارس شبانه روزی بخش زهان شهرستان زیرکوه فردا تعطیل است.

به گفته وی همچنین مدارس شبانه روزی روستایی شهرستان قائنات و مدارس روستاهای آبدکی، خرو، فریدونی و بیدسکان شهرستان فردوس نیز فردا تعطیل هستند.

مدارس ایرانشهر فردا تعطیل اعلام شد
تمام مقاطع تحصیلی شهرستان ایرانشهر در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در پی احتمال وقوع سیل فردا یکشنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مدیریت بحران شهرستان ایرانشهر اعلام کرد: مدارس این شهرستان در تمام مقاطع و در دو شیفت صبح و بعد از ظهر فردا یکشنبه مورخ ۲۵ فروردین ماه به دلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر تعطیل خواهد بود.

هواشناسی سیستان و بلوچستان درچندین اخطاریه جوی نسبت به بارش‌های سنگین در بیشتر نقاط این استان در ۲ روز آینده و همچین حوضه‌های آبریز رودخانه‌های منتهی به سیستان و جاری شدن سیلاب هشدار داده است.

تعطیلی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی معلولین جنوب سیستان وبلوچستان

روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با توجه به احتمال بارندگی و آبگرفتگی معابر تمامی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی معلولین جنوب استان یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با توجه به احتمال بارندگی و آبگرفتگی معابر تمامی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی معلولین جنوب استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

هواشناسی سیستان و بلوچستان درچندین اخطاریه جوی نسبت به بارش‌های سنگین در بیشتر نقاط این استان در ۲ روز آینده و همچین حوضه‌های آبریز رودخانه‌های منتهی به سیستان و جاری شدن سیلاب هشدار داده است.

مدارس شهرستان دلگان فردا تعطیل اعلام شد
تمام مقاطع تحصیلی شهرستان ایرانشهر در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در پی احتمال وقوع سیل فردا یکشنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان اعلام کرد: مدارس این شهرستان در تمام مقاطع و در دو شیفت صبح و عصر فردا یکشنبه مورخ ۲۵ فروردین ماه به دلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر تعطیل است.

هواشناسی سیستان و بلوچستان درچندین اخطاریه جوی نسبت به بارش‌های سنگین در بیشتر نقاط این استان طی دو روز آینده و همچنین حوضه‌های آبریز رودخانه‌های منتهی به سیستان و جاری شدن سیلاب هشدار داده است

مدارس ابتدایی زاهدان فردا تعطیل اعلام شد
سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: مدارس مقطع ابتدایی زاهدان در نوبت صبح و عصر فردا به دلیل شدت بارندگی و شرایط نامساعد جوی تعطیل اعلام شد.

ابوذر مهدی نخعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی مبنی بر آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها در شهرستان زاهدان و بر اساس اعلام شورای هماهنگی مدیریت بحران کلیه مدارس پیش دبستانی و دبستان در دو شیفت صبح و عصر روز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه در شهرستان زاهدان تعطیل است.

سرپرست فرمانداری زاهدان ادامه داد: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان رگبار متوسط همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی طی دو روز آینده برای بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

مدارس ۹ شهرستان سیستان و بلوچستان تعطیل اعلام شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پیرو صدور اخطاریه هواشناسی مبنی بر وقوع سیل مدارس ۹ شهرستان سیستان و بلوچستان فردا یکشنبه تعطیل اعلام شد.

عبدالرحمن شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پیرو صدور اخطاریه هواشناسی مبنی بر وقوع سیل مدارس ۹ شهرستان سیستان و بلوچستان فردا یکشنبه مورخ ۲۵ فروردین ماه به دلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر تعطیل است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان رگبار متوسط همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی طی دو روز آینده برای بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از همین رو مدارس شهرستان‌های چابهار، ایرانشهر، مهرستان، قصرقند، فنوج، دلگان، کنارک و نیکشهر در تمام مقاطع و در دو شیفت صبح و عصر فردا یکشنبه مورخ ۲۵ فروردین تعطیل است.

شهنوازی گفت: همچنین با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی مبنی بر آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها مدارس پیش دبستانی و دبستان در دو شیفت صبح و عصر روز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه در شهرستان زاهدان و بخش نصرت آباد در هر دو شیفت صبح و عصر فردا تعطیل است.

وی تصریح کرد: پیرو صدور اخطاریه جوی هواشناسی مبنی بر احتمال جاری شدن سیلاب در سیستان و بلوچستان، همه دهیاران، بخشداران و فرمانداران استان تا پایان هفته در آماده‌باش هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: همچنین مقرر شده ادارات کل راه و راهداری‌ها در شمال و جنوب استان با توجه به اینکه ممکن است سیلاب‌ها به محورهای مواصلاتی خسارت وارد کنند، آمادگی لازم را داشته باشند.

فردا همه مقاطع تحصیلی در جنوب استان کرمان تعطیل هستند
مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان با یادآوری اینکه فقط یک روستا در رابر دچار آبگرفتگی شده است، اظهار کرد: تا این لحظه فقط آبگرفتگی معابر گزارش شده است، ضمن آنکه در حال حاضر بارندگی شدید در شهرستان کهنوج اعلام شده است.

"مجید سعیدی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا به تشریح آخرین وضعیت مناطق مختلف استان پرداخت و گفت: بارندگی در نقاط استان به تدریج در حال شروع شدن است.

وی بارش‌ها را به‌صورت رگباری دانست و بیان کرد: تا این لحظه هیچ مشکل خاصی در استان به وجود نیامده است و گزارشی مبنی بر طغیان رودخانه‌ای نداشته‌ایم.

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان با یادآوری اینکه فقط یک روستا در رابر دچار آب گرفتگی شده است، اظهار کرد: تا این لحظه فقط آب گرفتگی معابر گزارش شده است، ضمن آنکه در حال حاضر بارندگی شدید در شهرستان کهنوج اعلام شده است.

وی از باز بودن همه معابر استان خبر داد و در ادامه در خصوص وضعیت مدارس عنوان کرد: همه مقاطع تحصیلی جنوب استان کرمان فردا تعطیل هستند.

مدارس ۴ روستای شیروان تعطیل شد

ستاد مدیریت بحران شهرستان شیروان به علت احتمال وقوع سیل و انسداد راه‌های ارتباطی، مدارس ۴ روستای این شهرستان را برای فردا تعطیل اعلام کرد.د

به گزارش ستاد مدیریت بحران شهرستان شیروان مدارس تعدادی از روستاهای این شهرستان به علت احتمال وقوع سیل و مسدود شدن راه‌های ارتباطی به این مناطق برای فردا، یکشنبه ۲۵ فروردین تعطیل اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال شدت بارش باران و رگبار پراکنده و جاری شدن سیلاب، مدارس روستاهای تفتازان، آق قلعه، کاکلی، قپز شهرستان شیروان به دلیل احتمال قطع راه‌های ارتباطی فردا یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸ تعطیل است.

همچنین کلیه مقاطع مدارس بخش قوشخانه و بخش سرحد در شیفت صبح یک ساعت زودتر تعطیل‌شده و مدارس بخش‌های مذکور در شیفت عصر تعطیل اعلام می‌گردد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها