رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 436745

لغو 10 پرواز فرودگاه بندرعباس به علت رعد و برق

ساعت 24- مدیرکل فرودگاه هرمزگان از لغو 10 پرواز روز یکشنبه فرودگاه بین المللی بندرعباس به علت پدیده رعد و برق خبر داد.

style="text-align:justify">محمود بنی امانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پدیده رعد و برق بر سایر فرودگاه های هرمزگان تاثیری نداشته است و تمام فرودگاه‌های استان و جزیره های خلیج فارس به طور کامل آماده و عملیاتی هستند.

وی با اشاره به آمادگی فرودگاه‌های هرمزگان برای برقراری پروازهای امدادی، بیان داشت: فرودگاه میناب به صورت آماده باش قرار دارد تا در صورت نیاز با استقرار ماشین های سیار، به مناطقی همچون رودان و سیری که فرودگاه ندارند، خدمت ‌رسانی کند.

مدیرکل فرودگاه هرمزگان یادآورشد: با توجه به تمهیداتی که در پاییز سال گذشته با همکاری ستاد مدیریت بحران، استانداری و راه و شهرسازی درباره مدیریت پل‌ ها و خورها اتخاذ شد و همچنین زهکشی کانال‌ ها و مدیریت راه آب‌ها، فرودگاه‌ های هرمزگان اکنون با خطر آب گرفتگی مواجه نیستند.

فرودگاه بین ‌المللی بندرعباس روزانه با 40 سورتی پرواز رفت و برگشت بیشترین تعداد پروازها را در هرمزگان به خود اختصاص داده و دارای حدود 19 مسیر پروازی داخلی و 2 مسیر پروازی خارجی است.

بنا بر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی از عصر روز جمعه وارد هرمزگان شد و در شب گذشته و امروز یکشنبه شاهد بارش شدید باران همراه با رعد و برق در بیشتر نقاط استان هرمزگان بودیم.

بارش های رگباری این سامانه در مناطق غربی و مرکزی تا ساعت بعد از ظهر و در مناطق شرقی تا ساعت های پایانی روز جاری تداوم خواهد داشت.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها