رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 437477

کاپیتان سپاهان:چیزی تمام نشده،هنوز هم میتوانیم قهرمان شویم

ساعت24 -شکست در هفته بیست و پنجم مقابل استقلال کافی بود تا سپاهان از کورس رسیدن به قهرمانی با توجه به ستاره های گران قیمتی که داشت عقب بیفتد.

زردپوشان اصفهانی فقط باید استقلال را در ورزشگاه خانگی خود از پیش رو برمی داشتند تا با کمترین فاصله نسبت به صدر نشین جدول به حرکت شان در راه قهرمانی ادامه دهند اما گل دقیقه ۹۷ آیاندا پاتوسی همه چیز را خراب کرد و سپاهان را در رده چهارم جدول نشاند. مهدی کیانی کاپیتان این تیم اصفهانی در خصوص شرایط سپاهان پس از شکست برابر استقلال گفت:«از ابتدای فصل تا به حال برای کسب پیروزی در تمام بازی‌ها به میدان رفتیم. گاهی بدشانسی آوردیم و گاهی اسیر اتفاقات بازی شدیم؛ مثلا اشتباهات داوری یا اشتباهات فردی ولی تا همین هفته های پایانی عملکرد بسیار خوبی داشتیم. اگر می‌توانستیم از استقلال، نساجی و ذوب آهن از ابتدای سال ۹۸ امتیازات کامل را به دست بیاوریم خیلی زودتر از اینها به عنوان صدرنشین به کارمان ادامه می‌دادیم.»

کیانی اضافه کرد:«سپاهان یک تیم کامل و با شخصیت بود که نیمی از اسکلت اصلی این تیم در این فصل از باشگاه های مختلف به لیست اضافه شده بودند و همین موضوع سبب شد تا زمان نسبتا زیادی برای رسیدن به هماهنگی بین بازیکنان از دست برود. وقتی هماهنگ شدیم به خاطر مسائلی که گفتم امتیازاتی را از دست دادیم. بعد شکست برابر استقلال برنامه‌هایمان را به هم ریخت. ولی نباید از اتفاقات آینده ناامید باشیم.»

این بازیکن که تجربه حضور در تراکتورسازی تبریز را دارد افزود:«بازیکنان و البته هواداران تیم فوتبال سپاهان همواره در تمام دیدارهای این فصل با یک هدف راهی ورزشگاه ها می شدند؛ دوست داشتیم قبل از اتمام فصل کار قهرمانی را تمام می‌کردیم ولی انگار قسمت نبود. باز هم تکرار می کنم که از نظر من هنوز هم نباید برای رسیدن به عنوان قهرمانی ناامید باشیم. امکان دارد اتفاقات زیادی در ادامه فصل رخ بدهد. از سوی دیگر ما در نیمه نهایی جام حذفی هستیم و امکان دارد در آن تورنمنت شانس قهرمانی بیشتر باشد. به هر حال سپاهان هر فصل یک مدعی قهرمانی است و هواداران این تیم چیزی جز رسیدن به افتخارات تازه از بازیکنان و کادر فنی طلب نمی کنند. فکر می‌کنم اگر بتوانیم در مقابل سایپا بازی قدرتمندانه و همیشگی خودمان را انجام بدهیم، گام جدیدی به سوی ماندن در جمع مدعیان قهرمانی برمی داریم و شانس خود برای بالا رفتن در رده های جدول را افزایش می‌دهیم. امیدوارم در این هفته ها هر اتفاقی که رخ می دهد به سود سپاهان باشد و باعث شادی هواداران شود.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها