رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 437564

گواردیولا: فوتبال بی رحم است

ساعت24 -سرمربی منچستر سیتی با وجود ناکامی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد تیمش راضی به نظر می رسد.

به گزارش اسکای اسپورت، منچسترسیتی در دیدار برگشت برابر تاتنهام با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید اما به خاطر شکست یک بر صفر در دیدار رفت نتوانست به نیمه نهایی راه پیدا کند.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: نتیجه سخت و آزار دهنده است اما باید آن را قبول کرد. بعد از تنها ۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر دو پیش افتادیم. در نیمه دوم فرصت‌های زیادی را خلق کردیم و گلی را که به آن نیاز داشتیم به ثمر رساندیم.

او ادامه داد: از شانس بد ما پایان تلخی رقم خورد و تاتنهام گل سوم را هم به ثمر رساند. باید به تاتنهام به خاطر این صعود تبریک گفت و برای آنها در مرحله بعد آرزوی موفقیت کنیم.

گواردیولا در ادامه به انتقاد از داوری پرداخت و گفت: من از تکنولوژی جدید حمایت می‌کنم اما باید VAR با دقت بیشتری باشد. گل سوم تاتنهام باید مردود می‌شد چرا که توپ به دست یورنته برخورد کرد. به نظرم داور صحنه را از زاویه خوبی تماشا نکرد.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان گفت: در دیدار رفت ضربه پنالتی را از دست دادیم که به ضرر ما تمام شد با این حال باید بگویم که به این بازیکنان و هواداران افتخار می‌کنم. از زمان آمدنم به سیتی هیچ اعتراضی را از سکوها نشنیدم با این حال نمی‌توان پیش بینی کرد که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. فوتبال بی رحم است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها