رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 437664

آتش‌سوزی هولناک یک ساختمان 64 واحدی در شهرک آتی شهر

ساعت24 - سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ظهر امروز در طبقه منفی دو یک ساختمان ۶۴ واحدی مسکونی یک فقره آتش سوزی رخ داد که خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

حادثه
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ظهر امروز در طبقه منفی دو یک ساختمان ۶۴ واحدی مسکونی یک فقره آتش سوزی رخ داد که خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در ساعت ۱۱:۱۳ دقیقه ظهر امروز در بلوار شهید اردستانی شهرک آتی شهر وقوع یک فقره آتش سوزی گزارش شد.

وی افزود: مأموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی نظیر خودروهای تنفسی، نردبان‌های بلند به محل حادثه رفته و ظرف مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

ملکی گفت: آتش نشانان با حضور در محل دریافتند که در طبقه منفی دو یک ساختمان ۸ طبقه ۶۴ واحد یک انباری حدوداً ۱۴ متری دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: علیرغم وجود خودروهای پارک شده در محل قفل در انباری شکسته شد و مشخص شد که تعدادی لاستیک دچار آتش سوزی شده است که دود بسیار غلیظی به طبقات بالا رفته بود.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت از سرایت آتش جلوگیری کردند و از شعله ور شدن خودروها هم جلوگیری شد و پس از آن آتش نشانان با دستگاه های تنفسی به داخل ساختمان رفته و بین ۴۰ تا ۵۰ نفر از ساکنان حاضر در ساختمان را به سلامت از محل خارج کردند که خوشبختانه مورد مصدومیتی نداشتیم.

ملکی گفت: نیروهای آتش نشان در حال لکه گیری و تخلیه دود و ایمن سازی هستند و بعد از آن هم کارشناسان به بررسی محل خواهند پرداخت تا علت وقوع حادثه مشخص شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در این محل ۴ بلوک ساختمان کنار هم قرار داشتند و از طرق مختلف به هم راه داشتند و پارکینگ‌ها با هم مرتبط بودند که این موضوع بسیار خطرناک است و ما تأکید کرده ایم که برای ایمن سازی باید حوزه بندی ها ایجاد شده باشد و نباید پارکینگ‌ها به هم راه داشته باشند.

وی گفت: ما شاهدیم که در زیرزمین یک ساختمانی آتش سوزی رخ می‌دهد اما دود این آتش از یک ساختمان دیگر خارج می‌شود و افراد حاضر در آن ساختمان را درگیر می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها