رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 437670

انتقاد سلحشوری از فضای مردسالارانه مجلس

ساعت24 - پیشنهاد زنان مجلس مبنی بر افزایش سهم زنان در فهرست‌های انتخاباتی، در جریان اصلاح موادی از قانون انتخابات با مخالفت اکثر نمایندگان مجلس همراه شد.

پروانه سلحشوری
style="text-align:right">پیشنهاد زنان مجلس مبنی بر افزایش سهم زنان در فهرست‌های انتخاباتی، در جریان اصلاح موادی از قانون انتخابات با مخالفت اکثر نمایندگان مجلس همراه شد.

پروانه سلحشوری از چرایی این اتفاق گفت و از پشت کردن همکارانش به این طرح گلایه کرد. او در این زمینه گفت: ز ساختار مردسالار و مقاوم مجلس انتظار داشتیم اما بعد از مذاکرات انجام شده و قول مساعدی که از آقایان گرفته بودیم، تا حدی امیدوار بودیم که پیشنهاد رای بیاورد.

به خصوص اینکه اغلب فریاد چهار ، چهار (به معنی موافقت) می‌زدند اما مخالفت کردند. اگر عکاسان از مجلس در زمان رای گیری برای این پیشنهاد عکس می‌گرفتند تصور می شد که حتما رای می‌آورد چون همه دست‌ها به نشانه موافقت بالا بود. البته ما دیگر مردان مجلس را شناخته‌ایم و می‌دانستیم که به شکل دیگری عمل می کنند.

به نظر من خوب است دوستانی که در مجلس مدام شعار شفافیت می‌دهند در مورد موافقان و مخالفان این پیشنهاد نیز طلب شفافیت کنند. خوب است که در فضای مجازی و حقیقی از آقایان مجلس بخواهیم که شفاف بگویند به این پیشنهاد رای مثبت داده‌اند یا خیر.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها