رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 438264

مسجدسلیمانیها لیگ برتر را ترک میکنند؟

ساعت24 -مهران نصیریات‌دوست، مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان طی نامه‌ای به بهاروند نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال، اعتراض خود به داوری‌ها را در دیدارهای این تیم اعلام کرد.

باشگاه نفت مسجدسلیمان طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد با توجه به نحوه قضاوت‌ها و این‌ که توان مقابله با تیم‌های حریف و اشتباهات بسیار واضح داوری‌ها را ندارد، به ناچار نسبت به حضور در ادامه مسابقات تصمیم لازم را خواهد گرفت. در متن این نامه آمده است:

"احتراماً همان گونه که استحضار دارید در روز دیدار بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان، همانند مسابقات قبلی در دقیقه ۳۶ بازی در یک صحنه روشن و واضح، پنالتی مسلم روی مهاجم تیم نفت نادیده گرفته شد. صحنه پنالتی به حدی روشن و واضح بود که کارشناس داوری با قید (از این واضح‌تر) نسبت به انجام پنالتی معتقد بود. با توجه به حساسیت مسابقات چنان چه فدارسیون فوتبال برخورد قانونی و منطقی با داور این دیدار نداشته باشد عملاً از حق‌کشی و اشاعه قضاوت غیرعادلانه داوران حمایت نموده که این موضوع صدمه اولیه و اصلی را به فوتبال پاک کشور خواهد زد. باشگاه مردمی نفت مسجدسلیمان به لحاظ حمایت از فوتبال پاک، این موضوع را سرلوحه ایجاد و تشکیل این باشگاه قرار داد و خوشبختانه استان خوزستان در این راستا پرچم‌دار این موضوع بود (نمونه بارز آن دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان). لذا با عنایت به اتفاقات رخ داده و با در نظر گرفتن این موضوع که این باشگاه توان مقابله با تیم‌های حریف و اشتباهات (بسیار واضح) را برای داوری ندارد، از این‌رو به ناچار نسبت به حضور در ادامه مسابقات تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد نمود."

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها