رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 438501

فرمانده سپاه احمدبن موسی خبر داد:

احداث ۳۰ واحد آپارتمانی در محله سیل‌زده سعدی

ساعت 24- فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی (ع) از احداث ۳۰ واحد آپارتمانی در محله سیل‌زده سعدی شیراز با مشارکت کمیته امداد خبر داد .

style="text-align:justify"> مرتضی خسروانی عصر چهارشنبه چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های ناحیه احمدبن‌موسی (ع) در زمان سیل به خانواده‌های آسیب‌دیده، گفت: فعالیت‌های جهادی و خدماتی این ناحیه همچنان در محله سعدی در حال انجام است و در حال حاضر نیز ۲۵ گروه جهادی در شهرک سعدی مشغول کارهای عمرانی هستند .

وی از حضور و خدمت رسانی ۲۰۰ نفر خبر داد و افزود: در منطقه سعدی ۸۵۰ خانوار دچار آسیب ناشی از سیل شدند که برای آن‌ها شناسنامه تهیه شده و کمک‌ها براساس این شناسنامه به آن‌ها ارائه می‌شود .

خسروانی با اشاره به میزان کمک‌هایی که تاکنون انجام شده است، ادامه داد: ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و ۳ میلیارد تومان کمک‌های غیرنقدی شامل پتو و لوازم خانگی و تعمیر ۲۵۰ لوازم ضروری زندگی مردم از جمله آن‌هاست .

این فرمانده سپاه در شیراز گفت: بسیج جامعه پزشکی نیز در ۳ مرحله در این منطقه حضور یافت و با حضور متخصصان خدمات مختلف دارویی و درمانی انجام شد .

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی (ع) عنوان کرد: در مناطقی، چون هفت تنان، بلوار نصر و نصرآباد نیز جهادگران حضور دارند و مشغول بازسازی منازل مردم هستند و سپاه تا آخرین لحظه که زندگی مردم به حالت طبیعی برگردد در خدمت مردم هستند .

خسروانی هم‌چنین به مشارکت ناحیه احمدبن‌موسی (ع) با کمیته امداد در امر احداث واحدهای مسکونی اشاره و تصریح کرد: ۳۰ واحد آپارتمانی در مناطق سیل زده سعدی با مشارکت کمیته امداد ساخته می‌شود و تا پایان سال به مردم تحویل می‌شود .

وی هم‌چنین با اشاره به حمایت از اقشار کم برخوردار در ایام ماه رمضان گفت: ۱۰۰ میلیون تومان سبد معیشتی برای مناطق تحت پوشش این ناحیه در نظر گرفته شده که قبل از ماه رمضان در اختیار مردم قرار می‌گیرد .

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی (ع) با اشاره به برنامه‌های محرومیت‌زدایی این ناحیه نیز بیان کرد: شهرک سعدی، سهل آباد و بلوار اتحاد تحت پوشش این ناحیه است که سال گذشته ۸۰ تعمیر منزل و امسال نیز ۱۰۰ مورد در دستور کار قرار دارد .

خسروانی بیان کرد: ساخت مسجد، ساخت ورزشگاه و سالن ورزشی، مرکز فرهنگی، توزیع سبد معیشتی و لوازم التحریر از دیگر اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه احمدبن‌موسی است .

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: در زمینه اشتغالزایی نیز تسهیلات به متقاضیان داده می‌شود و امسال بناست ۱۲۰۰ شغل خانگی از طریق بسته‌بندی ترشیجات در مناطق تحت پوشش انجام شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها