رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 438577

سایت جبهه پایداری از خجالت قالیباف درآمد

ساعت24 - بدنبال موضع دوپهلوی قالیباف در بارهFATF سایت رجانیوز وابسته به جبهه پایداری بشدت به قالیباف حمله کرد.

div>

در این حمله که با تصویر زیر همراه است آمده است:

اگر از قالیباف انتخابات سال 84 بگذریم شاید بهتر باشد از قالیباف پسابرجام یاد کنیم که مواضع وی تفاوت خیلی زیادی با جریان اصلاح طلبی نداشت؛ هنوز تقدیرهای مکرر وی از توافقنامه ای که رهبرانقلاب آن را خسارت محض معرفی کرده بودند هنوز فراموش نشده است.

چندی پس از آنکه موج کاذب ارسال پیام تبریک به دولت توسط بسیاری از رسانه ها و مسئولان راه افتاد، شهردار تهران نیز برای آنکه از این قافله عقب نیفتد، در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این مساله واکنش مثبت نشان داد و نوشت:

خداقوت دوست عزیز

وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های مجاهدانه تیم مذاکره‌کننده ایران و به خصوص دوست عزیزم جناب آقای دکتر ظریف تقدیر نمایم و به همه‌ی آنها خسته نباشید بگویم. انشالله از امروز نیز همه در داخل کشور با کار و تلاش بتوانیم کام مردم ایران را شاد نگاه داریم.

محمدباقر قالیباف

۹۴/۴/۲۴

این دقیقا همان موضعی بود که قالیباف دقیقا یک روز بعد از توافق ژنو هم آنرا اعلام کرده بود:

«خداوند را شاکرم که توفیق این پیروزی نصیب ملت ایران شد ... بنده به سهم خودم به دولت که گام اول را محکم برداشت تبریک می گویم اما باید بدانیم راه پر فراز و نشیب و سختی را در پیش داریم»

و شاید بتوان ریشه همه این نگاه ها درباره شیوه مطلوب سیاست ورزی در حوزه سیاست خارجی را در اظهارنظری قدیمی از قالیباف در سال 84 در اصفهان جستجو کرد که درباره شیوه اداره پرونده هسته ای در آن دوره گفته بود:

«روشی که دولت (اصلاحات) در بدست‌ آوردن این انرژی دنبال کرده است بسیار مناسب و منطقی است و باید همین سیاست دنبال شود»

محمدباقر قالیباف مهر 95 در اجتماع بسیجیان شهرداری تهران که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد نظر صریح خود درباره برجام باز هم مطرح کرده و ضمن بیان موافقت خود با برجام مذاکره با دشمن را مبارزه دانسته و افزود:

«بنده با برجام موافق هستم اما باید باور داشته باشیم که مذاکره با دشمن نیز به نوعی مبارزه است؛ باید باور داشته باشیم که دشمن همواره دشمن ماست اما شیوه امروز آن مذاکره با کشور ما است؛ ما باید همواره به سمت امکانات، آسایش و رفاه اجتماعی حرکت کنیم.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها