رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 438854

AFC استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن و فدراسیون فوتبال را محکوم کرد

ساعت 24- کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن و فدراسیون فوتبال ایران را محکوم کرد.

style="text-align:justify">کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آخرین آرایی که صادر کرد، باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن و نیز فدراسیون فوتبال ایران را جریمه کرد.

AFC به خاطر عدم ذکر شماره صندلی‌های ورزشگاه‌های محل برگزاری دیدارهای انتخابی المپیک 2020 در فروردین در بلیت‌ها، به فدراسیون فوتبال ایران اخطار داد و این نکته را ذکر کرد که در صورت تکرار این تخلف، فدراسیون فوتبال با جریمه سنگینی مواجه شد.

باشگاه ذوب‌آهن به خاطر همین تخلف در دیدار مقابل الزورای عراق و به دلیل اینکه این دومین تخلف باشگاه در فصل اخیر بوده،‌ به پرداخت 750 دلار جریمه محکوم شده است. استقلال و پرسپولیس نیز به دلیل اینکه شماره صندلی‌های ورزشگاه‌های دیدارهای آنها در بلیت‌های بازی‌های‌شان مقابل العین امارات و پاختاکور ازبکستان ذکر نشده است، به ترتیب باید 750 و 1250 دلار پرداخت کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که پس از 30 روز از ابلاغ این احکام، جرایم فوق باید پرداخت شوند. همچنین در صورت تکرار این تخلفات، جرایم سنگین‌تری برای این سه باشگاه در نظر گرفته می‌شود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها