رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 439461

بی احتیاطی ۳جوان را به کام رودخانه قره سو کشید

ساعت 24- رییس هلال احمر مشگین شهر گفت: ۳جوان در رودخانه قره سو مشگین شهر به دلیل بی‌احتیاطی دچار حادثه شده و تاکنون سرنوشت مشخصی ندارند.

style="text-align:justify">شهرام ابراهیمی اظهار کرد: عصر امروز ۳ جوان که به احتمال زیاد اهل شهرستان اردبیل هستند جهت ماهیگیری به رودخانه قره سو در حوالی روستای ارباب‌کندی شهرستان مشگین شهر رفته بودند که متاسفانه به احتمال زیاد در آب غرق شده و تاکنون سرنوشت مشخصی ندارند.

وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر، مرکز فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور داشته و هماهنگی لازم با مدیریت بحران استان انجام شده است.

رییس هلال احمر شهرستان مشگین شهر بیان داشت: عملیات جستجوی این افراد با حضور تیم‌های جستجو و غواصان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز ۴جوان اردبیلی در رودخانه قره سو شهرستان مشگین شهر به دلیل بی‌احتیاطی دچار حادثه می‌شوند که یک نفر از آنان نجات یافته و ۳نفر دیگر وضعیتی نامشخص دارند.

گفتنی است؛ رودخانه قره‌سو یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های منطقه مشگین‌شهر، دشت مغان و اردبیل است که به رود مرزی ارس می‌ریزد. این رودخانه از به هم پیوستن دو شعبه دامنه‌های شمال غربی کوهستان تالش و دامنه‌های شمال شرقی کوه‌های بزغوش به وجود می‌آید. این رودخانه آب‌های عمده مشگین‌شهر، اردبیل و خلخال (از جمله قوری‌چای و بالیقلی‌چای) را دریافت می‌کند. طول این رودخانه ۱۰۸ کیلومتر است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها