رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 439674

150 خانوار گمیشانی در محاصره سیل

ساعت 24- فرماندار گمیشان گفت:با طغیان گرگانرود 150 خانوار در محاصره سیل هستند و آبگرفتگی ناشی از سیل در برخی روستاهای حاشیه گرگانرودایجاد شده که در حال مهار سیلاب هستیم.

امیرشیر توماج امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان، با اشاره به آخرین وضعیت آبگرفتگی مجدد در آق‎قلا اظهار کرد: با طغیان رودخانه گرگانرود 150 خانوار در محاصره آب هستند و آبگرفتگی ناشی از سیل در برخی روستاهای حاشیه گرگانرودایجاد شده که با اقدامات صورت‎گرفته اعم از ایجاد دایک‎های حفاظتی و تقویت پمپ‎ها در حال مهار سیلاب هستیم.

وی با بیان اینکه باید بستری برای کاهش آب رودخانه گرگانرود فراهم شود، افزود: در حال حاضر خروجی آب رودخانه گرگانرود همچنان با 120 مترمکعب در ثانیه در حال انجام است.

فرماندار گمیشان افزود: از زمان وقوع سیلاب گذشته دستگاه‎های اجرایی، سپاه، ارتش و نیروهای مردمی و جهادی بیش از 40 روز در سطح شهرستان در حال تلاش هستند که جای قدردانی دارد.

توماج بیان کرد: با توجه به سیلاب دشتی که از سمت شهرستان آق‎قلا در حال حرکت است همچنان در مسیر سیمین‎شهر و گمیش‎تپه با ایجاد دایک‎های حفاظتی و تقویت دیواره در همان مسیر در حال تلاش برای هدایت آب به سمت پیرامونی شهر هستیم.

وی ابراز کرد: بیل‎های مکانیکی و تجهیزات به این مکان آورده شده و نیروهای جهادی و دستگاه‎های اجرایی در حال تلاش هستند تا سیلاب مهار شود و شاهد سیل دوباره در گمیشان نباشیم.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها