رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 440152

قلعه‌نویی: موقعیت سوزی معضل تیم سپاهان است

ساعت24 - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: موقعیت سوزی معضل تیم ما است و ما در اواخر لیگ از حداکثر موقعیت‌ها کمترین استفاده را می‌کنیم.

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر تیم ماشین سازی اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم. فکر می‌کنم که ماشین سازی یکی از تیم‌های با برنامه لیگ برتر است و در فاز دفاع و حمله نظم و انضباط خوبی دارد و به مهاجری تبریک می‌گویم که یک تیم خوب و با برنامه درست کرده است. ما در شروع بازی و ۱۰ دقیقه اول خوب نبودیم و دلیلش هم نمی‌گویم شاید حساسیت بازی بود و بعد از آن توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و می‌دانستیم آن‌ها تجمع در خط میانی دارند و تنها راهی که می‌توانستیم به گل برسیم از کناره‌ها بود که خدا را شکر ۲ گل زدیم و چندین موقعیت هم از دست دادیم.

کسب رتبه دوم بزرگترین دستاورد سپاهان است

او ادامه داد: این یک معضل است و نباید در چنین شرایطی موقعیت سوزی کنیم و از حداقل موقعیت‌ها باید گل بسازیم، اما ما در اواخر لیگ از حداکثر موقعیت‌ها کمترین استفاده را می‌کنیم. از تماشاگران ممنون هستم که در این شرایط به ورزشگاه آمدند، اما توقع داشتیم که هوادار بیشتری به ورزشگاه بیاید. خوشحال هستم که با وجود فشارهای بیرونی که بر این تیم هست عملکرد خوبی داشتیم. شما دیدید که سپاهان در لیگ برتر تیم مظلوم است و رفتارها را ببینید که با سپاهان چطور است، اما خدا را شکر که با یک سوم هزینه خیلی از تیم‌ها توانستیم رتبه دوم را داشته باشیم و این موضوع بزرگترین دستاورد این مجموعه بود. از تک تک بازیکنان ممنون هستم. من بیش از ۲۰ سال است مربیگری می‌کنم و بهترین تیم از لحاظ معرفتی همین تیم سپاهان است و بازیکنان با همه وجودشان بازی می‌کنند. زمانی که لب خط حضور دارم مشاهده می‌کنم که رگ بازیکنم از غیرتش بیرون می‌زند. من فکر می‌کنم این بازی فینال فینال‌ها برای ما بود و در جدول مدعیان قهرمانی ماندیم و امیدوارم این ۲ بازی را با برنامه بازی کنیم.

رقبای ما حمایت‌های داخلی و بیرونی دارند

قلعه نویی درباره اینکه اگر سپاهان رتبه دوم را بدست آورد مقام خوبی است، خاطر نشان کرد: این تیم ۲ - ۳ سال است که شرایط خوبی ندارد و رقبای ما بالای ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کردند و حمایت‌های داخلی و بیرونی هم دارند و هر جا می‌روند هم میزبان هستند. شما ببینید با این شرایط و مربیان برخی از تیم‌ها چند سال است که در این تیم‌ها حضور دارند و بازیکنانشان چند سال است در کنار هم هستند. به هر حال ما تا اینجا آمدیم موفقیت بزرگی را بدست آوردیم و این هم لطف خدا و اهل بیت بود و همه مجموعه زحمت کشیدند و من قلعه نویی کمترین نقش را در موفقیت این تیم داشتم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها