رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 440598

طرح سوال از وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو

ساعت 24- سوال از وزیر صنعت درباره افزایش قیمت لجام گسیخته خودرو و افزایش قیمت کالاهای اساسی در جلسه امروز کمیسیون برنامه مطرح شد و وزیر صنعت در این باره قول پیگیری داد.

style="text-align:justify"> سوال از وزیر صنعت درباره افزایش قیمت لجام گسیخته خودرو و افزایش قیمت کالاهای اساسی در جلسه امروز کمیسیون برنامه مطرح شد و وزیر صنعت در این باره قول پیگیری داد.

نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

در این جلسه، نمایندگان ضمن استماع گزارش عملکرد وزیر صنعت در حوزه مدیریتش، دغدغه‌های خود را پیرامون موضوعات مختلف بیان کردند.

در این جلسه سوال محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان از وزیر صنعت در خصوص چرایی افزایش قیمت لجام گسیخته خودرو و دیر تصمیم گرفتن نسبت به قیمت گذاری خودروهای تولیدی با توجه به تحولات قیمت ارز که سود چند هزار میلیاردی را نصیب دلال‌ها کرد و همچنین تعیین تکلیف سود قابل توجهی که دفعتا بعد از افزایش قیمت ارز نصیب فولادی‌ها شد مطرح شد.

تابش در این‌باره گفت: علیرغم اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی آنهم در حجم ۱۴ میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی مردم، افزایش فوق‌العاده قیمت این کالاها قابل پذیرش نیست و ناشی از عدم هماهنگی و سو تدبیر است. نفس مردم از گرانی بریده و کمرشان خم شده است.

وی همچنین خواستار ابطال بخشنامه خلاف قانون صادره توسط وزارت صنعت که قانون شورای معادن استان‌ها را بی اثر می‌کند شد و با توجه به مکاتبات قبلی، میدان دادن به نیروهای متعهد و متخصص استانی جهت عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های مرتبط با آن وزارتخانه در استان یزد را خواستار شد.

"رضا رحمانی" وزیر صنعت نیز ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص، قول رسیدگی نسبت به موارد مطروحه را داد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها