رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442097

وعده دروغین ازدواج دختر جوان را تا پای مرگ برد

ساعت24 - دختر جوان که از سوی خواستگار قلابی مورد تعرض قرار گرفته بود می‌خواست خودش را بکشد اما با کمک خانواده‌اش از مرگ نجات یافت.

تعرض
style="text-align:right">دختر جوان که از سوی خواستگار قلابی مورد تعرض قرار گرفته بود می‌خواست خودش را بکشد اما با کمک خانواده‌اش از مرگ نجات یافت.چند روز قبل پرونده‌ای از شعبه ششم دادگاه کیفری یک تهران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد، مبنی بر اینکه دختری ۲۰ ساله توسط جوانی به نام علیرضا (متولد ۱۳۷۱) مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با حضور والدین مریم در اداره شانزدهم، مشخص شد که مریم با تهیه نوشیدنی مسموم اقدام به خودکشی کرده اما با انتقال سریع به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی از مرگ نجات پیدا کرده و در حال حاضر در حال تکمیل اقدامات درمانی است.مریم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: بهمن سال گذشته (۱۳۹۷) بود که از طریق فضای مجازی با علیرضا آشنا شدم؛ ابتدا ارتباط ما در حد چند پیام کوتاه بود تا اینکه این ارتباط هر روز بیشتر و بیشتر شد.

علیرضا به من پیشنهاد ازدواج داد و من نیز بلافاصله پیشنهاد او را قبول کردم. او گفت قصد دارد مرا به خانوده‌اش معرفی کند و مرا به خانه‌شان در محدوده فلکه دوم صادقیه برد؛ زمانی که وارد خانه شدیم، کسی آنجا نبود می‌خواستم بیرون بیایم که در را قفل کرد و مرا مورد تعرض قرار داد.

پس از آن ماجرا چندین نوبت با علیرضا صحبت کرده و از او درخواست کردم تا به قول خودش برای ازدواج عمل کند، اما او هر بار بهانه‌ای می‌آورد تا اینکه دیگر تلفن همراهش خاموش شد و پاسخ تماس‌های مرا نداد؛ از یک سو همه چیز برایم تمام شده بود و از سوی دیگر نیز نمی‌توانستم واقعیت را با پدر و مادرم در میان بگذارم و به همین علت تصمیم گرفتم به زندگی خود پایان دهم.

در ادامه‌ رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی محل سکونت علیرضا در فلکه دوم صادقیه به این محل اعزام شدند و روز 23 اردیبهشت او را دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با دستگیری متهم پرونده و اعتراف صریح وی به فریب دختر جوان، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها