رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442203

داد و ستد متعادل بورس تهران/شاخص کل ۲۱۱ هزار واحد شد

ساعت24 - شاخص کل در پایان معاملات آخرین روز کاری بورس تهران با ۷۲۸ واحد کاهش به ۲۱۱ هزار و ۱۷ واحد رسید.

به گزارش بازار سرمایه، شاخص هم وزن در معاملات امروز بورس تهران با افزایش ۵۰۶ واحدی به عدد ۴۵ هزار ۷۳۷ واحدی رسید و شاخص بازار اول عدد ۱۵۸ هزار و ۳۵۲ واحد را نمایش داد و شاخص بازار دوم روی عدد ۴۰۶ هزار و ۴۵۵ واحد ایستاد. آیفکس نیز ۲ هزار و۵۸۳ واحد را ثبت کرد.

امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۸۷۸ میلیون سهم و اوراق و بهادار طی ۲۸۶ هزار نوبت داد و ستد ارزش معاملات به بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای شبهرن، شسپا و ومعادن به ترتیب با ۱۸۴، ۱۴۱ و ۹۱ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل نمادهای فارس، فولاد و کگل به ترتیب با ۱۹۳، ۱۵۹ و ۱۵۰ واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز خساپا، وبملت، وتجارت، خودرو و فولاد پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند. در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و بانک و سیمان به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش سنا، تدپیکس امروز به رغم حجم بالای عرضه و ریسک‌های بیرونی در کانال ۲۱۱ هزار واحد باقی ماند و داد ستد متعادلی را تجربه کرد. معاملات امروز بورس تهران تحت تأثیر سیگنال‌های ارسالی از سوی بازارهای جهانی انجام شد و بر اساس آن در یک سو شاهد عرضه‌هایی با حجم بالا در سهم‌های بزرگ و در سوی دیگر شاهد عرضه‌های کم حجم در سهم‌های کوچک بودیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها