رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442234

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

افزایش قیمت خرما در بازار به خاطر صادرات است

ساعت24-معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم عرضه محصولات در بازار تاکید کرد و گفت: افزایش قیمت خرما در بازار به خاطر صادرات است.

style="text-align:justify">عباس تابش عصر چهارشنبه در نشست با فعالان و صادرکنندگان خرما در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر و خصوصاً شهرستان دشتستان به عنوان قطب تولید خرمای کشور نقش مهمی در تولید این محصول دارد.

وی با بیان اینکه همه باید در راستای جلب رضایت مردم گام برداریم، خاطرنشان کرد: قیمت کنونی خرما در کشور منطقی نیست و کوتاهی برخی صاحبان خرما در فروش و عرضه آن به بازار علت این گرانی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار عرضه کالا به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها شد و ادامه داد: اکنون نیز باید به صورت جهادی عمل شود و کالاها برای جلوگیری از اقدامات سودجویان وارد بازار شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه وضعیت قیمت‌ها به گونه‌ای است که قیمت‌ها را مستمر افزایش می‌دهند و نباید شرایط اینگونه باشد که مردم در استان بوشهر یا دیگر نقاط کشور نتوانند خرما بر سر سفره بگذارند.

تابش دلیل افزایش قیمت خرما در سطح کشور را صادرات دانست و افزود: مشکلی با صادرات نداریم و لی اولویت حقوق شهروندی است و باید با عرضه مناسب کالا مردم را راضی نگه داریم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: سردخانه‌هایی وجود دارد که ۳۰۰ تن در آن خرما ذخیره شده درحالی‌که صاحبان کالا حاضر به فروش و عرضه آن به بازار نیستند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها