رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442253

قبض های کاغذی برق حذف می شود

ساعت24- معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر حذف قبض کاغذی را یکی از اهداف شرکت توانیر برای کوتاه‌مدت عنوان کردو گفت: تا مهرماه باید بتوانیم حداقل حذف ۹۵ درصدی در صدور قبض‌های کاغذی داشته باشیم.

div style="text-align:justify">

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، غلامعلی رخشانی‌مهر، در نشست مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال‌غرب کشور که با هدف تمرکز، پیگیری و اجرای فعالیت‌ها جهت آمادگی در برابر پیک بار شبکه در تابستان پیش‌رو برگزار شد، گفت: شرکت‌های توزیع برق کشور به پنج منطقه تقسیم شده است و هدف از این تقسیمات و منطقه‌ای کردن اقدامات شرکت‌های توزیع، چابک‌سازی این شرکت‌ها است تا در نهایت به بهبود وضعیت توزیع برق و برآیند آن بالا رفتن کیفیت خدمات به مشترکان برق باشد.

وی حذف قبوض کاغذی را یکی از اهداف شرکت توانیر برای کوتاه‌مدت بیان کرد و افزود: تا مهرماه امسال باید بتوانیم حداقل ۹۵ درصد از صدور قبض‌های کاغذی را متوقف کنیم و در صورت نیاز برای حداکثر ۵ درصد از مشترکان برق قبض کاغذی صادر کنیم.

رخشانی مهر همچنین بر هوشمندسازی شرکت‌های توزیع در ابعاد مختلف و پویاتر شدن این شبکه بزرگ انرژی تاکید کرد و گفت: آینده دنیا در دست شرکت‌های توزیع انرژی است و بدون شک تلفات بخش‌های انتقال و بازدهی پایین نیروگاه‌های بزرگ و سرمایه سنگینی که برای ایجاد این نیروگاه‌ها نیاز است همه دنیا را به سمت تولیدات محلی برده است و به تدریج نقش نیروگاه‌های بزرگ و شبکه انتقال کم‌رنگ‌تر خواهد شد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تاکید کرد: شرکت‌های توزیع باید در مسیر به‌روز شدن قدم بردارند، لحظه‌ای غفلت به سال‌ها عقب افتادن از قطار پیشرفت می‌انجامد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز گفت: حجم شبکه توزیع برق استان زنجان بیش از ۱۴ هزار و ۱۱۸ کیلومتر است که این حجم شبکه به بیش از ۴۴۵ هزار و ۶۷۴ مشترک انرژی‌رسانی می‌کند.

علیرضا علیزاده افزود: استان زنجان از شرایط خاصی در صنعت توزیع برق برخوردار است؛ چرا که بیش از ۷۰ درصد مصرف انرژی استان در بخش مولد صنعت و کشاورزی توزیع می‌شود و برق در رونق تولید استان نقش به‌سزایی دارد.

وی تعداد کنتورهای هوشمند طرح فهام نصب شده در استان را ۳۵۸۰ دستگاه برشمرد و گفت: از این تعداد ۱۴۸۰ دستگاه کنتور هوشمند در بخش کشاورزی نصب شده است.

علیزاده گفت: پس از تعرفه کشاورزی بخش صنعت با ۱۱۴۹ دستگاه کنتور هوشمند بیشترین تعداد کنتور هوشمند نصب شده در استان را دارا است.

گفتنی است، نشست مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال‌غرب کشور با حضور مدیران‌عامل، معاونان خدمات مشترکان و بهره‌برداری استان‌های، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان، تبریز در زنجان برگزار شد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها