رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442817

گل‌محمدی: امیدوارم در مقطع دیگری بتوانم به فوتبال ملی کشورم خدمت کنم

ساعت24 - سرمربی تیم پدیده شهر خودرو به تمدید قراردادش با این باشگاه مشهدی واکنش نشان داد.

یحیی گل‌محمدی پس از تمدید قرارداد با این باشگاه مشهدی گفت: پیش از هر چیز می خواهم از اعتماد و نگاه مثبت مجموعه فدراسیون فوتبال خصوصا آقای تاج تشکر کنم. ایشان به من لطف زیادی داشتند اما قسمت نبود در این مقطع از تیم پدیده جدا شوم.

وی ادامه داد: من در این زمان پیشنهادات خوبی داشتم که قطعا پیشنهاد فدراسیون و تیمی ملی امید اولویت داشت. خدمت به فوتبال ملی برای هر مربی باعث افتخار است و من هم واقعا خوشحال شدم که با چنین پیشنهادی روبرو شدم اما وفاداری هواداران پدیده شهر خودرو و مردم شریف مشهد باعث شد قراردادم را تمدید کنم.

سرمربی پدیده شهر خودرو در ادامه صحبت‌هایش افزود: خوشحالم که مورد اعتماد حمید استیلی و اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال قرار گرفتم.این برای من افتخار بزرگی است و واقعا علاقه‌مند بودم به تیم ملی امید کمک کنم اما شرایط پدیده در این مقطع بسیار حساس بود. امیدوارم در مقطع دیگری بتوانم به فوتبال ملی کشور خدمت کنم.

گل محمدی همچنین در پایان اظهار داشت: مالک و مسئولان باشگاه پدیده شهر خودرو در نیم فصل دوم واقعا حمایت خوبی از ما داشتند و مشکلات تیم را حل کردند. در این مقطع با توجه به درخواست و توجه آن‌ها نسبت به آماده سازی تیمی قدرتمند برای حضور در فصل آتی مسابقات آسیایی تصمیم گرفتم به خاطر هواداران پدیده شهر خودرو قراردادم را تمدید کنم. برای تیم امید فوتبال ایران هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم به طلسم ناکامی در مسیر المپیک پایان دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها