رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442859

پس از فروکش کردن سیلاب محقق شد

راه‎اندازی دوباره پیش‌تصفیه‌خانه غرب کارون

ساعت24 - با پایین آمدن سطح آب‌های روان و فروکش کردن سیلاب، واحد پیش‌تصفیه‌خانه غرب کارون واقع در روستای سبعه تعمیر و راه‎اندازی مجدد شد.

خبر
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت‌وگاز اروندان، شهرام اردیان، سرپرست مدیریت هماهنگی تولید شرکت نفت‌ و گاز اروندان با اشاره به اهمیت این واحد و وابستگی ۷۵ درصد نفت تولیدی میدان‌های غرب کارون به آب این پیش‌تصفیه‌خانه‌ گفت: با وقوع سیلاب واحد پیش‌تصفیه‌خانه غرب کارون که وظیفه تامین آب واحدهای غرب کارون همچون یادآوران، جفیر، آزادگان شمالی و جنوبی و واحد در دست احداث NGL۳۲۰۰ را برعهده داشت، به زیر آب رفت.

وی افزود: واحد پیش تصفیه‌خانه در حالی از مدار عملیات خارج شد که ماشین‌آلات سنگین و سیل‌بندهای ساخت شرکت نفت‌ و گاز اروندان در فاصله چند صد متری از این تاسیسات در حال حفاظت از روستای سبعه و منافع مردم بومی منطقه بودند.

سرپرست مدیریت هماهنگی تولید شرکت نفت‌ و گاز اروندان تصریح کرد: این پیش‌تصفیه‌خانه دارای جریان آب تصفیه‌شده و ارسالی ۳۳۰ مترمکعب در ساعت و روزانه حدود ۸ هزار مترمکعب است و افزون بر گندزدایی آب و گرفتن ذرات معلق و گل‌ و لای، کدورت آب را تا کمتر از ۵ NTU کاهش می‌دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها