رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442887

فاطمه شریفی در دو هفته‌ای که گذشت، کجا بود؟

ساعت24 - فاطمه شریفی بعد از دو هفته بی‌خبری دیروز صبح در یک مرکز بهزیستی در کرج پیدا شد.

دختر ۸ ساله افغانستانی که روز ۱۳ اردیبهشت از خانه خارج شده بود بعد از دو هفته پیدا شد.

فاطمه صبح روز ۱۳ اردیبهشت وقتی مادر و برادرش خواب بودند، کلید را از کیف مادرش برداشته، در خانه را باز کرده و از خانه خارج شده بود و به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو رسیده که طبق نقشه، نزدیک‌ترین ایستگاه نواب بوده و تا صادقیه رفته است. آنجا خط عوض کرده و به سمت کرج رفته است و در طول این مدت هیچ‌کس (از مامورین مترو گرفته تا مردم) شک نکرده که یک دختر تنها که هیچ شباهتی هم به کودکان کار ندارد، به‌تنهایی در مترو چکار می‌کند؟

فاطمه به کرج رسیده و به یک پلیس که همان اطراف بوده، خبر داده که گم شده است و پلیس او را به یک مرکز بهزیستی سپرده است. این در حالی است که همان روز پدر و مادر فاطمه به نیروی انتظامی خبر داده بودند و روند پیگیری به جریان افتاده بوده است.

فاطمه همان روز ۱۳ اردیبهشت در آن مرکز بهزیستی پذیرش می‌شود و اینطور که به‌نظر می‌رسد پلیس استعلام نمی‌گیرد که آیا فاطمه در مراکز بهزیستی هست یا نه؟ تنها یک برگه به پدر فاطمه داده بودند که خودش تماس بگیرد ببیند دخترش آنجا هست یا نه. در واقع فاطمه دو هفته در آن مرکز بهزیستی می‌ماند و بالاخره از بهزیستی با پلیس تماس می‌گیرند که یک دختربچه اینجا است که انگار گم شده. پلیس هم بررسی می‌کند و به خانواده شریفی اطلاع می‌دهد و فاطمه به خانواده‌اش بازمی‌گردد.

چند نکته اما بی‌پاسخ مانده که «خبرآنلاین» در ادامه آنها را پیگیری می‌کند:

پدر فاطمه گفته بود که دخترش آدرس خانه را بلد است؛ ولی در این دو هفته نتوانسته بود به پلیس یا مسئولان بهزیستی توضیح دهد که خانه‌شان کجاست و گم شده است. آیا فاطمه در مهارت‌های گفتاری مشکل دارد؟ یا دچار اضطراب و ترس شده بوده؟

روند پیگیری پلیس برای گم شدن یک کودک چرا انقدر کند انجام شده است؟ آیا پلیس نمی‌توانسته از مراکز بهزیستی استعلام بگیرد؟

آن مرکز بهزیستی چرا همان روز به پلیس خبر نداده بوده که این دختر گم شده است و دو هفته تعلل کرده‌اند؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها