رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443009

دریاسالار انگلیسی: جنگ با ایران دستکم 1 میلیون نیرو میخواهد

ساعت24 -ایالات متحده آمریکا دستکم 1 میلیون نیرو برای فرونشاندن ایران لازم دارد و در غیر این صورت انجام یک حمله ناتمام به ایران می‌تواند منطقه را وارد یک هرج و مرج بی‌پایان کند.

خبر
دریاسالار "لرد وست" فرمانده بازنشسته نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا با هشدار نسبت به بالا گرفتن تنش‌ها در منطقه خاورمیانه گفته است جنگ احتمالی بین ایران و آمریکا ممکن است کل منطقه را به آتش بکشد.

این نظامی بریتانیایی در مصاحبه با نشریه لبنانی "دیلی استار" با هشدار نسبت به بالا گرفتن تنش‌ها در منطقه گفت: احمق‌هایی ممکن است جرقه یک درگیری را بزنند و منطقه را وارد یک چرخه هرج و مرج ناتمام کنند.

او گفته است: "ایالات متحده آمریکا دستکم 1 میلیون نیرو برای فرونشاندن ایران لازم دارد و در غیر این صورت انجام یک حمله ناتمام به ایران می‌تواند منطقه را وارد یک هرج و مرج بی‌پایان کند."

این دریاسالار انگلیسی گفت: به نظر من شخص دونالد ترامپ خواهان تنش و جنگ با ایران نیست اما گروه‌هایی متنفذ در اسراییل و عربستان سعودی و آمریکا هستند که معتقدند یک برخورد نظامی می‌تواند خوب باشد."

او افزود: یکی از آنها جان بولتون است. آنها فکر می‌کنند در صورت حمله به ایران می‌توانند توان نظامی این کشور را نابود کنند و یا دست به تغییر رژیم بزنند اما به گمان من آنها کاملا در اشتباه هستند.. آنها نمی‌خواهند تنها به ایران حمله کنند بلکه سودای آنها تغییر رژیم است اما وقتی شما نتوانید تغییر رژیم صورت دهید یک حکومت زخمی از حمله خواهید داشت که با موشک‌ها و گروه‌های نیابتی از شما انتقام خواهد گرفت."

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها