رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443079

در نشستی مشترک با مدیر عامل و اعضای هیئت‌مدیره صورت گرفت؛

قدردانی پیشکسوتان و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران از مدیران بانک

ساعت24 -نشست مشترک پیشکسوتان و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با حضور حجت‌اله صیدی، مدیرعامل، رضا صدیق، عضو هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک با قدردانی از اقدامات انجام شده در سال ۹۷ همراه شد.

خبر
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این نشست صمیمی حجت‌اله صیدی گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته توسط مدیران و کارکنان، بانک صادرات ایران از نظر سهم بازار، مطالبات، بانکداری الکترونیک، مصارف و نقشآفرینی در اقتصاد کشور و همچنین شرایط سود و زیان نسبت به سال‌های گذشته در شرایط بهتری قرار گرفته است.
وی افزود: با تلاش ٢٩ هزار نفر پرسنل صف و ستاد و پشتیبانی بازنشستگان و پیشکسوتان بانک، سهم بازار بانک افزایش یافته و با افزایش منابع ارزانقیمت، بهای تمام شده پول کاهش و نرخ موثر تسهیلات افزایش یافته و در سال جاری با عبور از نقطه سر به سر، وارد منطقه سودآوری خواهیم شد. آمارها نشان می‌دهد که روندها صعودی بوده، اضافه برداشت‌ها پایان یافته و امروز بانک صادرات ایران پنجمین شرکت بزرگ کشور است که تلاش می‌کنیم که نام آن در بین برترین بنگاه‌های اقتصادی بر تارک این کشور بدرخشد.
صیدی افزود: مجموعه انتظارات درخواست شده بازنشستگان در قالب گزارش ارسالی سال گذشته، دقیقاً اجرا شده که شرح بند به بند آن تهیه شده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های بانک و اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان نظرات آنها را با دقت مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای اجرایی شدن آنها را صادر کرد.
در ادامه این نشست رضا صدیق نیز با بیان اینکه امروز بازنشستگان و شاغلان بانک همراستا و همراه با هم بانک را به سوی سر منزل مقصود هدایت می‌کنند، گزارش دقیقی از پرداخت حقوق، وام‌، مسایل بیمه، کمک هزینه معیشت، مسایل مربوط به صندوق تامین آتیه، بیمه عمر و بیمه تکمیلی فرزندان و سایر موارد پرداخت شده ارائه کرد.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران تاکید کرد: اراده هیئت‌مدیره بانک این بوده که بازنشسته‌ها و پیشکسوتان بانک صادرات ایران فراغ بال بیشتری داشته باشند و تلاش کنیم مشکلات بازنشستگان را تا حد امکان کاهش دهیم.
صدیق در خصوص متناسبسازی حقوق افزود: متناسب‌سازی پرداخت‌ها متناسب با سایر بانک‌ها مدنظر بوده و هر میزانی که صندوق بازنشستگی تصمیم بگیرد، از نظر بانک منعی ندارد و قابل پرداخت است.
در این نشست که با قدردانی ویژه از اقدامات انجام شده برای بازنشستگان بانک در سال ٩٧ همراه بود، موارد مطرح شده از سوی بازنشستگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای حل سایر موارد مطرح شده اتخاذ شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها