رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443113

فردی مسلح ، سه مامور پلیس در آمریکا را هدف قرار داد

ساعت 24- بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح در ایالت آلابامای آمریکا، یک مامور پلیس کشته و دو مامور دیگر به شدت زخمی شدند.

style="text-align: justify;">به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری رویترز، این سه مامور پلیس هنگامی که سرگرم ماموریت گشت زنی بودند در جنوب منطقه 'آبورون' در ایالت آلابامای امریکا هدف گلوله فردی مسلح قرار گرفتند.

'بیل هریس' رئیس اداره پزشکی قانونی در این باره گفت: فرد مسلح نیروهای پلیس را کاملا غافلگیر کرده است. شواهد به خوبی نشان می دهد که فرد مسلح از سلاح سنگین استفاده کرده است.
بر اساس گزارش پلیس منطقه آبورون، فرد مسلح همچنان متواری است و پلیس برای یافتن وی ضمن اعلان وضعیت آبی، تمام ظرفیت های خود را به کار بسته است اما تاکنون هیچ اطلاعاتی از وی یافت نشده است.
تنها داده های پلیس از فرد مهاجم، مردی 39 ساله است که آخرین بار با لباس رزمی مشاهده شده است.
هنوز از انگیزه فرد ضارب برای این اقدام خبری منتشر نشده است.
شب گذشته نیز مقام های پلیس محلی آمریکا اعلام کردند که دستکم هفت نفر در جریان تیراندازی در نزدیکی محوطه یک دانشگاه در ایالت ایندیانا زخمی شدند.
تیراندازی در یک میهمانی خانگی در نزدیکی دانشگاه ایالتی «بال» روی داد و حال سه تن از زخمی شدگان وخیم است.
براساس اعلام پلیس، تحقیقات در مورد علت وقوع این حادثه جریان دارد و درحال حاضر تهدیدی متوجه دانشگاه نیست.
آمریکا هر از گاهی صحنه تیراندازی است. یکی از این موارد، تیراندازی در لاس وگاس در سال 1396 بود که دستکم 59 کشته و بیش از 500 زخمی برجا گذاشت.
مدارس آمریکا نیز از خشونت های مسلحانه در امان نیستند. از دی ماه سال 1396 تا اوایل خرداد ماه 1397، 23 مورد تیراندازی در مدارس آمریکا روی داده و شماری کشته یا زخمی برجا گذاشته است.
یکی از شدیدترین این حملات، 18 ماه می 2018 (28 اردیبهشت ماه 1397) در دبیرستان «سانتافه» در تگزاس روی داد که براثر آن 10 نفر کشته و 10 تن زخمی شدند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها