رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443142

برتری یک نیمه ای پرسپولیس برابر السد

ساعت 24- تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در پایان نیمه نخست دیدار مقابل السد به برتری برسد.

style="text-align:justify"> در حالی امروز از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر بود که پیش از این پرسپولیس شانس خود را برای صعود به دور بعدی رقابت ها از دست داده بود. شاگردان برانکو موفق شدند با یک گل در نیمه نخست برابر حریفش به برتری برسد.

این در حالی بود که سید جلال حسینی پیش از آغاز بازی به خاطر مصدومیت از ترکیب سرخپوشان خارج شد.
این دیدار از جهتی حائز اهمیت بود که دیدار خداحافظی ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا و کاپیتان السد از دنیای بازیگری محسوب می شود.
پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و علی علیپور به میدان رفت و السد هم با ترکیب سعد الشیب،طارق سلمان، پدرو میگوئل، بوعلام خوخی، عبدالکریم حسن، سالم الهاجری، جانگ وو یونگ، ژاوی هرناندز، حسن الهیدوس، اکرم عفیف، بغداد بونجاح هم یازده بازیکن السد بودند.
در دقیقه 7 بغداد بونجاح مهاجم زهردار السد در موقعیت گلزنی قرار گرفت که علیرضا بیرانوند ضربه چیپ او را به زیبایی مهار کرد.
در دقیقه 16 شوت زیبای مهدی ترابی از فاصله دور با گل اول پرسپولیس همراه شد تا تیم برانکو از حریف پیش بیوفتد.
در دقیقه 30 بازی شوت محکم ربیع خواه را مدافعان السد از روی خط دروازه تیمشان برگشت دادند تا پرسپولیس از رسیدن به گل دوم باز بماند.
در دقیقه 46 بغداد بونجاح بار دیگر در موقعیت گلزنی خوب قرار گرفت و حتی بیرانوند را هم دربیل زد اما او نتوانست ضربه نهایی را به سمت دروازه پرسپولیس بزند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها