رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443255

آیت الله خاتمی: اگر عقیدتی سیاسی نبود با مشکلات زیادی مواجه بودیم

ساعت24 -امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اهمیت سازمان عقیدتی سیاسی در نهادهای نظامی گفت: اگر عقیدتی سیاسی نبود با مشکلات زیادی مواجه بودیم چون انقلاب ما یک انقلاب دینی و ایدئولوژیک بود.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی ارتش، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش اظهارداشت: یکی از تفاوت‌های اساسی نیروهای مسلح نظام اسلامی با سایر نیروهای مسلح، بهره‌مندی ‌‌آموزه‌های دینی کارکنان نظامی است.

وی افزود: به همان اندازه که جهاد در راه علم و فناوری ارزشمند است باید به دنبال آموزهای دینی بود و روحیه ایثارگری، شجاعت و جهاد در راه خدا را در نیروهای مسلح تقویت کرد که این مهم از وظایف عقیدتی سیاسی است.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جایگاه عقیدتی سیاسی درون نیروهای مسلح بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: نقش و اهمیت نهاد عقیدتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست به طوری که اگر امروز عقیدتی سیاسی نبود با مشکلات زیادی مواجه بودیم چون انقلاب ما یک انقلاب دینی و ایدئولوژیک بود.
خاتمی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح ایران در تراز جمهوری اسلامی و مایه فخر و غرور ملی هستند.
وی در ادامه به برخی از مشکلات موجود در کشور به خصوص مشکلات اقتصادی اشاره و بیان کرد: منشأ گرانی‌های افسارگسیخته ناقص عمل کردن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب بوده است.
امام جمعه تهران افزود: سال‌های متوالی است که رهبر معظم انقلاب درباره مصرف کالای ایرانی، اقتصاد غیرنفتی، تولید ملی، حمایت از کالا و کارگر ایرانی صحبت می کنند و دستورات لازم را ابلاغ فرموده‌اند در عین حال مسئولان در تلاش هستند و توانستند تا حدودی جلوی این بی‌نظمی اقتصادی را بگیرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها