رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443286

مدیرعامل بانک صادرات ایران:

قابلیت‌های اقتصادی استان بوشهر، فرصتی مغتنم برای افزایش منابع بانک است

ساعت24 -مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: استان بوشهر دارای قابلیت‌های زیاد و منابع فراوان از جمله نفت، گاز، صنایع بزرگ پتروشیمی و سایر صنایع است که با جذب آن‌ها می‌توان شاهد پیشرفت قابل‌توجهی در بخش منابع بانک صادرات ایران بود.

خبر
r /> به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در مراسم معارفه مدیر جدید شعب این استان، با اشاره به موفقیت دو شعبه و یک حوزه این مدیریت در طرح کولاک، خاطرنشان کرد: همکاران این مدیریت بسیار سخت‌کوش هستند و ارتقاء درجه استان به ممتاز الف با وجود منابع یاد شده و قابلیت‌های موجود دور از دسترس نیست.
وی در ادامه، با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی با توجه به افزایش تعداد بازنشستگان در سال‌های اخیر تصریح کرد: آزمون شایسته‌گزینی و جانشین‌پروری را در سال‌جاری پیش از موعد در تیرماه برگزار خواهیم کرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن ابراز رضایت از عملکرد سال ٩٧ با عبور از گردنه‌های سختی همچون کاهش میزان زیاندهی و حرکت بسوی سودآوری، تصریح کرد: هدف ما در سال ٩٨ خروج از زیان، بازگرداندن سهم از دست رفته بازار و افزایش بیش از یک درصدی آن است.
صیدی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های بهمن متین‌راد مدیر سابق این مدیریت، انتصاب محمدرضا غنی‌پور به عنوان مدیر جدید شعب استان بوشهر را تبریک گفت و تأکید کرد: مدیران بدون تلاش و مساعدت کارکنان موفق نخواهند بود، چرا که مدیران تنها چراغ راهند و مسیر را مشخص می‌کنند اما دستیابی به اهداف، مرهون تلاش و همکاری تمامی کارکنان خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها