رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443478

مفقود شدن پسربچه ۷ ساله در یکی از روستاهای شازند

ساعت 24- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از مفقود شدن پسربچه ای ۷ ساله در یکی از روستاهای شازند خبر داد و گفت‌: تحقیقات تخصصی پلیس برای یافتن این پسربچه آغاز شده است.

style="text-align: justify;">سرهنگ محمود خلجی در این باره اظهار داشت: حدود ساعت ۲۳:۳۰ روز بیست و نهم فروردین ماه، گزارشی از فقدان پسربچه ای ۷ ساله به نام محمد سپهر نقدی در یکی از روستاهای شهرستان شازند به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام و بلافاصله تحقیقات پلیس برای بررسی این موضوع آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه والدین پسربچه خردسال به مأموران انتظامی اظهار داشتند با توجه به نزدیکی منزل پدربزرگشان به منزل آنها گمان می‌کردند که فرزندشان به آنجا رفته و در ساعات پایانی شب متوجه گم شدن او می‌شوند که بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش می‌دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از زمان اعلام فقدان این پسربچه، تحقیقات تخصصی و گسترده پلیس برای یافتن او آغاز شده و چندین تیم از کارآگاهان پلیس در حال پیگیری این موضوع هستند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان گفت: از شهروندان می‌خواهیم به خبرهایی که از قول منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند و مطمئن باشند هر گونه اخبار و اطلاعاتی که به یافتن پسر بچه کمک خواهد کرد از طریق پلیس اطلاع رسانی می‌شود.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها