رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443590

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز

ساعت24 - رئیس پلیس راه استان ، از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

سرهنگ "رضا گودرزی" با اعلام این خبر گفت : به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان البرز محدودیت های ترافیکی ، اجرا می شود .

وی گفت: علاوه برممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (اول خرداد ماه) تا ساعت ۶ روز سه شنبه (۷ خرداد ماه) از محورهای "کرج - چالوس" ، تردد انواع تریلر ،کامیون و کامیونت نیز از محور مذکور ممنوع است.

این مقام انتظامی، خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه( اول خرداد ماه) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه ، جمعه و دوشنبه( ۲، ۳ و ۶ خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۳ خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی افزود : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز دوشنبه (۶ خرداد ماه)از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۶ خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود .

رئیس پلیس راه استان البرز، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها