رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443616

برنامه پنتاگون برای اعزام هزاران سرباز به خاورمیانه

ساعت24 - وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده است که در چارچوب یک اقدام کاملا تدافعی و با هدف مقابله با تهدیدهای نظامی ایران، طرحی برای اعزام نیروی نظامی بیشتر به خاورمیانه تهیه کرده و اکنون تصمیم‌گیری در این زمینه برعهده کاخ سفید است.

پنتاگون اعلام کرده که برای مقابله با تهدیدهای نظامی ایران، قصد دارد بین پنج تا ده هزار سرباز جدید به خاورمیانه اعزام کند. برنامه‌های مربوط به تقویت حضور نظامی آمریکا در منطقه برای تصمیم‌گیری به کاخ سفید ارائه شده است.

به گزارش دویچه وله، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده است که در چارچوب یک اقدام کاملا تدافعی و با هدف مقابله با تهدیدهای نظامی ایران، طرحی برای اعزام نیروی نظامی بیشتر به خاورمیانه تهیه کرده و اکنون تصمیم‌گیری در این زمینه برعهده کاخ سفید است.


خبرگزاری آسوشیتدپرس روز پنجشنبه دوم خرداد (۲۳ مه) با انتشار گزارشی از واشنگتن خبر از برنامه اعزام ده هزار سرباز جدید از سوی دولت آمریکا به منطقه داده است.


این در حالی است که در گزارشی که از سوی خبرگزاری رویترز منتشر شده، تعداد سربازانی که قرار است به منظور تقویت توان نظامی و دفاعی آمریکا به خاورمیانه اعزام شوند، پنج هزار نفر اعلام شده است.


برنامه اعزام سرباز بیشتر به خاورمیانه هنوز تصویب نشده است. از این رو، دو منبع آگاه در وزارت دفاع که این خبر را رسانه‌ای کرده‌اند، مایل به فاش شدن هویت خود نبوده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها