رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443741

رمضان شریف در نماز جمعه تهران:

آماده‌تر از هر زمانی برای رویارویی با دشمن هستیم

ساعت 24- رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز از هر زمانی در طول دوران انقلاب باانگیزه‌تر، مهیاتر و آماده‌تر برای رویارویی با دشمن هستیم.

div>
سردار رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران اظهار داشت: امروز سوم خرداد است که ۳۷ سال قبل در چنین روزی ملت ما به یکی از پرافتخارترین پیروزی‌هایی که مبدائی برای پیروزی ما در دفاع مقدس شد، دست یافت.

وی ادامه داد: ملت ما در خرداد ۶۱ در مقابل تمام تجهیزات، اراده و انگیزه دشمن، چه دشمن حزب بعث و ارتش صدام و چه پشتیبانان منطقه‌ای و بین‌المللی عراق، به پیروزی رسید.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فتح خرمشهر سرآغاز فروپاشی حزب بعث و اضمحلال رژیم صدام بود، متذکر شد: این مساله افتخاری برای ملت ماست که در ابتدای شروع نهضت اسلامی در عین جوان بودن انقلاب اسلامی، توانست در یک رویارویی طولانی مدت با نظام سلطه دست و پنجه نرم کند.

وی ادامه داد: امروز از صدام و ژنرال‌های قد کشیده صدام خبری نیست و آنچه ذهن تاریخی ملت ما را پر کرده و دوستان و دشمنان این نظام مقدس را وادار به تمکین کرده، درس‌ها و عبرت‌هایی است که از فتح خرمشهر باید بگیریم و بگیرند.

سردار شریف تصریح کرد: امروز عربده‌های آمریکای جنایتکار در تهدید ملت ایران، راه به جایی نخواهد برد چرا که ما ۳۷ سال فرصت داشتیم تا قدرت لازم را برای رویارویی با توطئه‌های مجدد آمریکایی‌ها و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی فراهم کنیم و برای قدرتمند شدن لحظه‌ای را از دست نداده‌ایم.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: امروز از هر زمانی در طول دوران انقلاب باانگیزه‌تر، مهیاتر و آماده‌تر برای رویارویی با دشمن هستیم و آمریکایی‌ها با سر و صدا و تبلیغات تلاش می‌کنند که در عرصه افکار عمومی حضور داشته باشند. اعزام فلان ناو از آن منطقه جغرافیایی به جای دیگر و زمزمه اعزام نیرو از آنجا به نقاط دیگر چیزهایی نیست که نیروهای مسلح و ملت ما را به عقب براند.

رمضان شریف گفت: شما داشته‌های بسیار بزرگی را در این منطقه داشتید که از دست دادید و با همه آن توانمندی‌ها به جایی نرسیدید. شما صدام را با آن همه انگیزه با ژنرال‌های آموزش دیده، با گنج‌های قارونی کشورهای حاشیه خلیج فارس داشتید، حمایت‌های دیپلماسی و لجستیکی و تسلیحاتی و تبلیغاتی غرب و اروپا پشت سر صدام بود اما راه به جایی نبردید و مردم، رزمندگان و فرماندهان ما در خرمشهر به شما نشان دادند که پیروزی از آنِ انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران اسلامی است.

وی تأکید کرد: امروز ما سربازان آمریکایی را در خلیج فارس در حالی مشاهده می‌کنیم که با دستانی لرزان و با رنگ‌های پریده در پشت کوهی از تسلیحات و تجهیزات در مقابل اراده فرزندان این ملت مثل آدم آهنی‌ها زندگی می‌کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: ما در میدان رزم با کسانی که هم انگیزه، قدرت و تسلط بیشتری بر منطقه داشته اند، دست و پنجه نرم کرده ایم و شما با اعزام و آوردن نیرو از هزاران کیلومتر آن طرف تر، چه کسانی را می‌ترسانید؟

وی ادامه داد: اگر در عملیات بیت المقدس هزاران سرباز حزب بعث به اسارت گرفته شدند و هزاران نفر از آنان به پشت جبهه فرار کردند، از شما سوال می‌کنیم در صورتی که خطایی از شما سربزند، شما راهی برای بازگشت نخواهید داشت و همه جغرافیای جهان اسلام، توده مردم، عقبه ملت انقلابی ایران اسلامی هستند.

رمضان شریف متذکر شد: عملیات بیت المقدس با رمز یا علی بن ابیطالب و با نام الی بیت المقدس آغاز شد و در همان ۳۷ سال گذشته ملت، رزمندگان و رهبری ما به فکر آزادی فلسطین بودند و هستند و خدا را شاکریم که با نامگذاری روز جهانی قدس، با تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در ایران و افتتاح سفارت فلسطین در ایران و رویکرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی در کمک به ملت فلسطین برای رسیدن به سرزمین آباء و اجدادی شأن، صفحه جدیدی در موضوع فلسطین رقم خورد.

وی یادآور شد: عملیات بیت المقدس الهام بخش رزمندگان جبهه مقاومت شد و بر سستی، به فکر مذاکره بودن و گوش به فرمان سازمان‌های بین المللی و رژیم‌های قدار حاکم بر نظام‌های بین المللی خط بطلانی کشید.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در ابتدای جنگ هم گروه‌های زیادی برای میانجی گری می‌آمدند، در حالی که بخش عمده سرزمین ما در اشغال دشمن بود اما امام (ره) و رزمندگان اسلام استراتژی بیرون کردن دشمن، بازپس گیری سرزمین مقدسمان و تنبیه متجاوز را در دستور کار خود قرار دادند که این مسئله امروز الهام بخش رزمندگان فلسطینی شده است.

رمضان شریف اظهار داشت: از روز قدس سال گذشته تا امروز بیش از ۵۸ جمعه متوالی است که مردم فلسطین در رویارویی با رژیم صهیونیستی تحت عنوان راهپیمایی‌های بازگشت در مرزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی حضور پیدا می‌کنند و فریاد می‌زنند که آنان خواستار بازگشت به سرزمینشان هستند.

وی افزود: در این راهپیمایی‌های مسالمت آمیز بیش از ۳۰۰ شهید و ۱۷ هزار مجروح را رزمندگان فلسطینی تقدیم آرمان فلسطین کرده‌اند و با عزم و اراده به دنبال بازگشت آوارگان به سرزمین مادری خودشان هستند.

سردار رمضان شریف گفت: رئیس جمهور نادان آمریکا امروز با طرح معامله قرن به دنبال آن است آرمان فلسطین را نابود کند. اما در هفتاد سال گذشته قادر نبودند این اقدام را انجام دهند و به ویژه در ۴۰ سال گذشته و بعد از وقوع انقلاب اسلامی در ایران، ملت فلسطین دوباره زنده شده است.

رئیس اسلامی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: امروز ملت فلسطین، ملت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست و دشمنان با طرح معامله قرن، انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس و با به رسمیت شناختن بلندی های جولان بعد از ۷۰ سال نمی توانند آرمان فلسطین را نابود کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت و امت اسلامی هرگز به دشمنان این اجازه را نخواهند داد، تصریح کرد: امروز دست دشمنان از هر زمان دیگری خالی تر است و پایه های رژیم صهیونیستی مضمحل تر از هر روز دیگری است و آنان با ایجاد گروه تروریستی داعش در جغرافیای جهان اسلامی تلاش کردند که افکار عمومی را از مساله اسرائیل منحرف کنند اما پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش و تفکر وهابی یک بار دیگر مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد.

سردار رمضان شریف تاکید کرد: امروز نه در رویارویی سیاسی و عملیات روانی و تبلیغاتی بلکه در رویارویی نظامی هم دشمنان بدانند هماورد ملت فلسطین نیستند و چه کسی فکر می کرد که دشمنان یک عملیات نظامی را در غزه آغاز کنند و سپس تلاش کنند که آتش بس برقرار شود.

رئیس اسلامی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متذکر شد: ظرف کمتر از ۷۲ ساعت رزمندگان فلسطینی کاری با دشمنان کردند که چندین واسطه برای آتش بس فرستادند.

وی گفت: مردم، اگر یک روز از خواب بلند شدید و دیدید که ترامپ اعلام کرد که از نیل تا فرات برای رژیم صهیونیستی است تعجب نکنید، همانطور که پس از ۷۰ سال علیرغم همه مصوبات سازمان های بین المللی و مخالفت های قانونی و حقوقی اعلام کرد که بلندی های جولان مربوط به رژیم صهیونیستی است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در آستانه روز جهانی قدس هستیم، گفت: ۴۰ سال است که ما دومین راهپیمایی بزرگ کشورمان را در روز قدس برای حمایت از آرمان فلسطین انجام می دهیم و امسال به فضل الهی و به برکت ماه مبارک رمضان و پیروزی های جبهه مقاومت، با انسجامی بیشتر و صفوفی متراکم تر برای حمایت از آرمان فلسطین به صحنه خواهیم آمد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها