رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 443905

نجفی خوشرودی: حمایت از دستگاه دیپلماسی ضروری است / ظریف یک تنه ایستاده است

ساعت24 - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از دستگاه دیپلماسی در شرایط کنونی گفت: ظریف یک تنه ایستاده است. لازم است در شرایط کنونی وزرای صنعت و نفت و رئیس سازمان گردشگری نیز به تحرک خود اضافه کنند.

علی نجفی خوشرودی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: عده‌ای در داخل و خارج از کشور اعتماد مردم را نشانه گرفته‌اند. باید با این موضوع برخورد شود و توجه کرد که مبارزه با فساد، پرهیز از محافظه کاری و مصلحت اندیشی به تحقق این مبارزه کمک می‌کند.

وی افزود: تصمیم ایران درباره برجام معقول، هوشیارانه و مبتنی بر سازوکارهای حقوقی، بین المللی و وفق مفاد برجام بود. همزمان ایران حق دارد که اقدامات عملی سایر طرف‌های برجام را برای حفظ آن و انتفاع اقتصادی ایران از برجام مطالبه کند. موضعی که بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تأیید قرار گرفت و حتی فرمودند اینها امین، غیور و شجاع هستند. انصافاً غیرت ملی دارند و آنها را متدین می‌دانم و این را همه بدانند بنابراین در شرایط کنونی حمایت از دستگاه دیپلماسی ضروری است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آقای ظریف یک تنه ایستاده است، شایسته است وزیر صنعت، وزیر نفت و رئیس سازمان گردشگری به تحرک خود افزوده و توجه کنند که شرایط اقتصادی کشور اکنون دارای اهمیت است. صدای جریانات افراطی در دنیا علیرغم همه تلاش‌ها برای برجسته سازی گفتمان جنگ به نتیجه نمی‌رسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها