رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 444113

به منظور ارتقای سطح دانش فنی کارکنان فناوری و ارتباطات انجام شد

راه‌اندازی مجموعه آموزشی سامانه انتقال رادیویی دیجیتال (SDH) در شرکت آغاجاری

ساعت24 -مجموعه آموزشی سامانه انتقال رادیویی مایکروویو دیجیتال SDH به‌منظور ارتقای سطح دانش فنی کارکنان فناوری و ارتباطات در شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز آغاجاری راه‌اندازی شد.

خبر
به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز آغاجاری، یحیی اتابک، رئیس اداره فناوری و ارتباطات این شرکت گفت: با توجه به راه‌اندازی دو لینک رادیو مایکروویو دیجیتال SDH بین ایستگاه‌های راهبردی امیدیه به پاسارگاد و سربند برای بهبود وضع ارتباطات تلفنی تاسیسات نفت‌وگاز، ایجاد زیرساخت شبکه تترا و خطوط انتقال دیجیتال ۲ مگابیت برثانیه (E۱)، مجموعه آموزشی این سیستم در شرکت آغاجاری راه‌اندازی شد.

وی افزود: هم‌اکنون کارشناسان امکان مطالعه، یادگیری و تجربه کار با این سیستم‌ها را دارند و هم‌زمان با انجام فعالیت‌های روزانه در حال ارتقای آموزه‌های فنی و تخصصی خود در این زمینه هستند.

اتابک ادامه داد: این مجموعه آموزشی از دو سایت تشکیل شده که معادل یک لینک رادیو نقطه به نقطه است.

رئیس اداره فناوری و ارتباطات شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز آغاجاری اظهار کرد: از دیگر موارد استفاده این سیستم آموزشی امکان شبیه‌سازی ترکیب‌بندی کارت‌های مورد استفاده و پیکربندی نرم‌افزاری آنها در یک سایت است که پس از انجام مراحل مذکور صحت عملکرد کارت‌ها بررسی و پس از تائید استفاده می‌شود، همچنین در صورت خرابی کارت‌ها می‌توان به منظور بررسی و عیب‌یابی از این سامانه بهره برد.

وی تصریح کرد: این مجموعه آموزشی شرایطی را فراهم کرده است تا نیروهای جوان ضمن آشنایی با تجهیزات آنالوگ، همزمان سامانه‌های رادیویی دیجیتال را نیز بیاموزند و با صیانت از دارایی‌های سازمان، افزون بر کاهش هزینه‌ها، بهترین وضع نگهداری ممکن از تجهیزات و استفاده بهینه از آنها را در حال و آینده رقم بزنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها