رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 444571

انتقاد کارشناس مشهور داوری از قضاوت بازی سپاهان و پرسپولیس

ساعت24 - محمد فنایی در خصوص قضاوت محمد حسین زاهدی‌فر در دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: کاملا قابل پیش‌بینی بود که تیم داوری کار سختی برای قضاوت دارد و به نظر من درایت و مدیریت زاهدی‌فر در این بازی کم بود.

در خصوص قضاوت محمد حسین زاهدی‌فر در دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: کاملا قابل پیش‌بینی بود که تیم داوری کار سختی برای قضاوت دارد و به نظر من درایت و مدیریت زاهدی‌فر در این بازی کم بود و در برخی مواقع می‌توانست تصمیم بهتری اتخاذ کند. سپاهانی‌ها با اعتراض‌هایشان به تیم خود لطمه زدند و دلیل اخراج ایرانپوریان هم همین مسائل بود.

وی افزود: قبل از اینکه کارت زرد اول به کی‌روش استنلی داده شود باید داور خطای بازیکن پرسپولیس را میگرفت و کارت زرد نشان میداد و به خاطر این موضوع استنلی عصبی شد و بعد از دریافت کارت زرد اختیارش را از دست داد. البته ضربه‌ای که او به صورت سروش رفیعی زد مستحق دریافت کارت قرمز مستقیم بود و سروش رفیعی هم حتما توهینی کرد که اخراج شد.

کارشناس داوری کشورمان در خصوص پنالتی مشکوک تیم سپاهان گفت: صحنه پنالتی خیلی واضح نبود و زاهدی‌فر به حرف داور پشت دروزاه اعتماد کرد. در این دیدار کمک داورها خیلی در تصمیمات تاثیرگذار بودند و البته داور وسط باید تصمیم نهایی را بگیرد و معتقدم حضور داروان پشت دروازه تمرکز را از داور وسط می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها