رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 444682

پیام‌های رئیس مجلس به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان

ساعت24-علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی جداگانه، سالروز آزادسازی جنوب لبنان و شکست رژیم صهیونیستی را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و نبیه بری رئیس مجلس لبنان تبریک گفت.

style="text-align:justify">متن این پیام‌ها به شرح زیر است:


حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله
دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خرسندم فرارسیدن سالروز آزادسازی جنوب لبنان و پیروزی جریان مقاومت بر دشمن صهیونیستی را به جنابعالی، رزمندگان غیور حزب الله و ملت سرافراز لبنان تبریک گویم.

عمیقاً بر این باورم که ایستادگی در برابر رژیم متجاوز صهیونیستی تنها از طریق مقاومت امکان پذیر است، لذا امیدوارم همچنان شاهد اتحاد دولت، ارتش و مقاومت لبنان در برابر این دشمن زیاده خواه باشیم.

با اغتنام از فرصت ضمن اعلام حمایت مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از استقرار صلح و ثبات در منطقه، از خداوند متعال پیروزی‌های روز افزون جریان مقاومت و آزاد سازی همه سرزمین‌های اشغالی را تحت مدیریت داهیانه جنابعالی مسئلت نموده و موفقیت روز افزون دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری لبنان را آرزو مندم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

*****

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری لبنان
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مایلم فرارسیدن عید مقاومت و سالروز آزادسازی بخشی از سرزمین‌های اشغالی لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی از جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی را خدمت جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس کشورتان تبریک گویم.


این پیروزی که در سایه تدبیر، خردمندی و وحدت دولت، ارتش، جریان مقاومت و ملت لبنان به دست آمد نشان داد که مقاومت کلید پیروزی بر رژیم صهیونیستی و ایستادگی در برابر خوی تجاوز طلبی آن است.


در پایان از خداوند منان آزادسازی کامل اراضی اشغالی را مسئلت نموده و ضمن اعلام حمایت مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت لبنان، برای حضرتعالی، دولت، نمایندگان محترم مجلس و ملت کشور دوست و برادر لبنان توفیق روزافزون آرزو می‌نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها