رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 445032

آیا داماش به لیگ بازمیگردد؟

ساعت24 - مسئولان باشگاه داماش گیلان در نظر دارند تا با خرید امتیاز یک تیم لیگ یکی، تیم خود را در فصل آینده در این مسابقات به میدان بفرستند.

گیلانی‌ها ضمن شگفتی سازی در جام حذفی و رسیدن به فینال این رقابت ها، در بازی‌های لیگ دسته دوم نیز موفق شدند با ۴۷ امتیاز پس از خوشه طلایی ساوه در رده دوم گروه الف قرار بگیرند و برای صعود به لیگ یک راهی بازی پلی آف شوند.

شاگردان فراهانی در دیدار اول برابر نیروی زمینی که در تهران انجام شد، موفق شدند میزبان خود را با تساوی بدون گل متوقف کنند. در دیدار برگشت، داماش که از حمایت‌های هوادارانش برخوردار بود بازی را هجومی شروع کرد و در نیمه اول با یک گل از نیروی زمینی پیش افتاد، اما در ادامه ۲ گل دریافت کرد و ۲ گل هم به ثمر رساند که تیم داوری هر ۲ گل را مردود اعلام کرد. در نهایت این دیدار با نتیجه ۱-۲ به نفع نیروی زمینی به اتمام رسید و سوت پایان این دیدار آغازی شد بر درگیری‌ها و جنجال‌های پس از بازی، گیلانی‌ها که این شکست را ناشی از ناداوری می‌دانستند پس از بازی ناراحتی خود را بر سر کمک داور بازی خالی کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مسئولان این باشگاه نامه شکایت خود را به رئیس فدراسیون فوتبال ، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی ارسال و حتی اعلام کردند که با وضع موجود احتمالا در فینال جام حذفی هم شرکت نخواهند کرد. اشتباهات داوری بازی مرحله پلی آف، آنقدر محرز بود که عذرخواهی داوود رفعتی رئیس دپارتمان داوران را به دنبال داشت. هرچند که او معتقد بود تنها یک گل این تیم به اشتباه مردود اعلام شده و این موضوع در صعود کردن یا نکردن داماش به لیگ یک تاثیری نداشته است. زیرا داماش با تساوی ۲-۲ هم نمی‌توانست صعود کند.

طبق شنیده ها مسئولان باشگاه گیلانی در صدد هستند هر طور شده تیمشان را برای فصل بعد در رقابت‌های لیگ دسته یک به میدان بفرستند. اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان با حضور در محل تمرین این تیم به بازیکنان اطمینان داده است که داماش، فصل آینده در رقابت‌های لیگ دسته دو شرکت نخواهد کرد و البته این به معنی کنار کشیدن تیم از مسابقات نیست بلکه آن‌ها در نظر دارند امتیاز یکی از باشگاه‌های لیگ یکی را خریداری کنند تا داماش فصل آینده را در این لیگ به میدان برود.

مسئولان داماش در نظر دارند تا امتیاز یکی از تیم‌های لیگ یکی که خواهان واگذاری امتیاز خود هستند را بخرند در گذشته هم شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال کشورمان بودیم و واگذاری امتیاز باشگاه‌های فولاد نوین و گسترش فولاد نمونه‌ای از آن بوده است. اکنون با توجه به شرایط نامساعد برخی تیم‌ها در لیگ یک و تمایل باشگاه‌ها به فروش امتیازاتشان، بعید نیست که مسئولان داماش بتوانند با خرید امتیاز تیم دیگر، تیمشان را راهی لیگ یک کنند تا لاجوردی پوشان گیلانی برای رسیدن به سطح اول فوتبال کشور کار آسان تری داشته باشند و بتوانند تیمشان را پس از شش سال به لیگ برتر برسانند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها