رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 445045

زن در دادگاه: شوهرم به دخترم تجاوز میکند!

ساعت24 - یک ماه پیش زنی میانسال با مراجعه به پلیس از شوهرش شکایت کرد و گفت: نیمه شب از خواب بلند شدم و دیدم شوهرم در رختخوابش نیست. داشتم اتاق‌ها را می‌گشتم که با صحنه وحشتناکی رو به رو شدم؛ شوهرم درحال تعرض به دختر 20 ساله‌مان بود.

دادگاه
style="text-align:right">یک ماه پیش زنی میانسال با مراجعه به پلیس از شوهرش شکایت کرد و گفت: نیمه شب از خواب بلند شدم و دیدم شوهرم در رختخوابش نیست. داشتم اتاق‌ها را می‌گشتم که با صحنه وحشتناکی رو به رو شدم؛ شوهرم درحال تعرض به دختر 20 ساله‌مان بود.

وی افزود:درحالی که بشدت شوکه شده بودم شوهرم را از خانه بیرون کردم و از دخترم المیرا توضیح خواستم اما حرف‌هایی زد که از ناراحتی به مرز سکته رسیدم. دخترم گفت پدرش از 8 سالگی به او تعرض می‌کرده است. اما با تهدید و ارعاب او را وادار به سکوت کرده است.

به دنبال اظهارات این زن، پرونده به دادگاه کیفری رفت و به دستور قاضی تولیت - رئیس شعبه دوازدهم - دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد هر چند در آزمایش‌های پزشکی قانونی ردی از تجاوز پدر به دخترش به دست نیامد اما مادر المیرا با ارائه پیامک‌هایی که بین او و شوهرش ردو بدل شده به دادگاه نشان داد که همسرش به این عمل فجیع خود اعتراف و ابراز پشیمانی کرده است.

بدین ترتیب قرار شد براساس اظهارات مادر و دختر جوان پدرش به دادگاه احضار شود و رسیدگی به این پرونده بزودی به صورت غیر علنی در این شعبه برگزار خواهد شد.

مادر المیرا همچنین گفت: من غیر از المیرا یک پسر 13ساله هم دارم و حالا پس از 25 سال زندگی مشترک با این مرد پلید دیگر تحمل ندارم و تقاضای طلاق داده‌ام. دخترم به خاطر این شرایطی که پیش آمده مدت‌هاست که دچار بیماری روحی شده اما من هرگز نمی‌دانستم او چه درد بزرگی دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها