رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 445196

یک تن گوشت فاسد در شهر ری معدوم شد

ساعت 24- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری از کشف و معدود سازی حدود یک هزار کیلوگرم انواع گوشت فاسد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

style="text-align: justify;">وحید رستگاری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود یک هزار و 60 کیلوگرم انواع گوشت و فرآورده خام دامی فاسد از ابتدای سال 98 تاکنون در این شهرستان کشف و معدوم شد.

وی گفت: این میزان فرآورده خام دامی در جریان نظارت و بازدید کارشناسان و بازرسان اداره دامپزشکی از مراکز عرضه و تولید گوشت و همچنین رستوران‌ها کشف‌شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری در ادامه بیان کرد: غیربهداشتی بودن گوشت‌های کشف‌شده با نمونه‌گیری و آزمایش‌های دقیق علمی توسط اداره دامپزشکی شهرستان ری تشخیص داده‌شده و معدوم‌سازی این میزان گوشت سفید و قرمز با حکم دستگاه قضائی انجام‌شده است.

رستگاری افزود: بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان ری در راستای تأمین بهداشت و سلامت فرآورده‌های دامی به‌صورت مستمر عملکرد مراکز عرضه و توزیع گوشت قرمز و سفید شهرستان را پایش و نظارت‌ها لازم را در خصوص تاریخ‌مصرف و سالم بودن گوشت انجام می‌دهند.

وی در پایان بابیان اینکه بخش مهمی از ارتقای سلامت و بهداشت جامعه با تأمین فرآورده‌های دامی و لبنی سالم تحقق می‌یابد، خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در همه مراحل تولید و استحصال، حمل‌ونقل و عرضه در دستور کار دامپزشکی شهرستان ری قرار دارد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها