رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 445924

پاسخ هواپیمایی ایران ایرتور به اظهارات حجت‌الاسلام پژمانفر

ساعت24 - شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به اظهارات نماینده مشهد در مجلس درباره شکایتش از نحوه واگذاری این شرکت پاسخ داد.

شرکت هواپیمایی ایران اِیرتور در پاسخ به اظهارات حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه از نحوه واگذاری ایران ایرتور شکایت کرده است پاسخ داد.

متن پاسخ شرکت هواپیمایی ایران اِیرتور بدین شرح است:

«در پاسخ به بیانات خلاف واقع حضرتعالی در خصوص واگذاری شرکت هواپیمایی ایران ایر تور به بخش خصوصی، ضمن ابراز تأسف از فرمایشات جنابعالی که شایسته یک نماینده مجلس شورای اسلامی نمی‌باشد، اعلام می‌دارد جای شگفتی است که جنابعالی بدون هر گونه سند و مدرک اقدام به اظهارات خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی می کنید و حتی هنوز اطلاع ندارید که خریدار شرکت ایران تور دینار و ریالی به سازمان خصوصی‌سازی بدهی نداشته و فرآیند واگذاری بر اساس موازین قانونی انجام و اتمام پذیرفته است.

جناب آقای پژمانفر!

صنعت حمل‌ونقل هوایی ایران به دلیل عداوت دشمنان ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به اندازه کافی رنجور و مجروح بوده و پشت تمام شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی زیر بار سنگین تحریم‌ها به اندازه کافی خمیده شده است. سزاوار نیست شرکت هواپیمایی ایران ایر تور این‌گونه و مکرراً مورد آماج حملات و هجمه‌های بناحق جنابعالی قرار گیرد.

شرکت ایران ایر تور که در زمان واگذاری در ‌آستانه ورشکستگی بوده است پس از واگذاری به بخش خصوصی نه تنها تعداد ۶۸۰ نفر نیروی انسانی شاغل خود را حفظ نموده است، بلکه با اشتغال‌زایی مضاعف آن هم در این شرایط حاد اقتصادی کشور آن را به ۱۲۰۰ نفر افزایش داده و توان عملیاتی خود را به حمل‌ونقل روزانه بیش از ۸۰۰۰ نفر مسافر توسعه داده است.

از جنابعالی استدعا داریم به جای طرح هر گونه افترا، تهمت، مطالب کلی و خلاف واقع که قطعاً تشویش اذهان عمومی را در پی داشته و هیچ ارتباطی به انجام وظایف نمایندگی ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی ندارد؛ هر گونه مدرک و سندی در اثبات ادعاهای خود دارید را در اختیار نمایندگان شریف ملت و قوه محترم قضاییه قرار دهید تا به قول معروف تا سیَه‌روی شود هر که در او غش باشد».

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها