رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 446255

عضو مجمع: پالرمو و CFT هفته آینده در مجمع تعیین تکلیف میشوند

ساعت24 -هنوز دستور کار هفته آینده صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص نشده است، اما ان‌شاءالله این دو لایحه هفته آینده بررسی خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت لوایح پالرمو و CFT در دستور کار این نهاد قرار دارد و تعیین و تکلیف خواهد شد.

حسین مظفر در پاسخ به سؤال ایرناپلاس که آیا مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهارشنبه این هفته دو لایحه باقی‌مانده مربوط به FATF را در دستور کار خود قرار می‌دهد یا خیر گفت: صحن مجمع این هفته جلسه‌ای ندارد و جلسه هیئت عالی نظارت برگزار می‌شود که دستور کار آن تدوین آیین‌نامه نظارتی است.

او امروز نیز به ایرناپلاس گفت: هنوز دستور کار هفته آینده صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص نشده است، اما ان‌شاءالله این دو لایحه هفته آینده بررسی خواهد شد.

مظفر پیش از این به ایرناپلاس خبر داده بود تکلیف لوایح پالرمو و CFT تا پایان خردادماه در مجمع تشخیص مصلحت نظام روشن می‌شود.

از تابستان گذشته تاکنون دو لایحه پالرمو و CFT به دلیل اختلاف‌نظر مجلس و شورای نگهبان در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست بررسی است و جلسات متعددی بر سر آن برگزار شده است، اما تاکنون این نهاد درباره آن تصمیم‌گیری نهایی نکرده است. از سوی دیگر، گروه ویژه اقدام مالی تا پایان خردادماه به ایران فرصت داده است تا لوایح مرتبط با FATF را به تصویب برساند. گفتنی است بر اساس اظهارنظرهای اعضای مجمع، همچنان اتفاقی بر سر تصویب آن به‌وجود نیامده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها