رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 446438

پسر نتانیاهو: ترامپ بهترین دوستی است که ما تاکنون داشته‌ایم

ساعت24 - «یائیر نتانیاهو»، پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی ضمن تمجید از مواضع رئیس‌جمهور این کشور، دونالد ترامپ را «بهترین دوست» صهیونیست‌ها خواند.

علی‌رغم انتقادهای بین‌المللی از اقدامات غیرقانونی دولت آمریکا در حمایت از صهیونیست‌ها شامل به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت این رژیم و شناسایی جولان اشغالی سوریه به عنوان بخشی از فلسطین اشغالی، پسر نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس به تمجید از دونالد ترامپ پرداخته و او را «بهترین دوست اسرائیل» خوانده است.

به نوشته پایگاه صهیونیستی «عاروتص شوع»، «یائیر نتانیاهو»، پسر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه «بلیز تی‌وی» آمریکا گفت: «رئیس‌جمهور (دونالد) ترامپ بهترین دوستی است که اسرائیل و مردم یهود تاکنون در کاخ سفید داشته‌اند».


یائیر نتانیاهو و پدرش

پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «نام او تا ابد در تاریخ یهودی به خاطر انتقال سفارت (آمریکا) به اورشلیم (بیت‌المقدس)، به رسمیت شناختن آن (به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی) و شناسایی بلندی‌های جولان (به عنوان سرزمین رژیم صهیونیستی) به یاد خواهد ماند. اکثریت زیادی از اسرائیلی‌ها، آمریکا و رئیس‌جمهور ترامپ را می‌ستایند و او واقعا در اسرائیل محبوبیت دارد».

اظهارات پسر نتانیاهو درباره ترامپ در حالی صورت گرفته که پدر او هم بارها از مواضع و اقدامات رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران، فلسطین، سوریه و حزب‌الله لبنان تمجید کرده است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها