رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 446628

معلم آمریکایی، به آزار جنسی یک دانش‌آموز اعتراف کرد

ساعت24 -«بریتانی زامورا»، معلم مدرسه شهر «گودیر» آمریکا، در دادگاه به آزار جنسی به دانش‌آموز پسر ۱۳ ساله خود اعتراف کرد.

به دنبال اعتراف یک معلم ۲۸ ساله و متأهل آمریکایی به ارتکاب اقدامات شنیع و غیراخلاقی با دانش‌آموز خود در اماکنی از قبیل مدرسه، قرار است دادگاه ۱۲ جولای (۲۱ تیرماه) حکم مجازات این دبیر شیطان صفت را اعلام کند.

بنا بر گزارش «آسوشیتدپرس»، بریتانی زامورا، خانم معلم مدرسه «لاس بریساس آکادمی» شهر «گودیر» ایالت آریزونا روز دوشنبه در دادگاه رسما به اتهام‌ها در خصوص برقراری روابط غیراخلاقی با یک دانش آموز ۱۳ ساله و آزار جنسی او اعتراف کرد.

اعتراف معلم این مدرسه در شهر گودیر که طبق سرشماری سال ۲۰۱۷ حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد، با واکنش‌های زیادی مواجه شده و جنجال‌های فراوانی ایجاد کرده است.

زامورای ۲۸ ساله رسما در دادگاه به «برقراری روابط جنسی با یک فرد خردسال» و اقدامات غیراخلاقی و آزار جنسی متهم شده و قرار است دادگاه ۱۲ جولای (۲۱ تیر) حکم نهایی مجازات او را اعلام کند.

دانش‌آموز ۱۳ ساله و قربانی این معلم آمریکایی، به ماموران تحقیق درباره این پرونده گفته بود که زامورا بعد از ارسال برخی پیام‌ها در «چت روم کلاس درسی»، شروع به ارسال تصاویر غیراخلاقی کرده بود.

اقدامات غیراخلاقی معلم آمریکایی با دانش‌آموز خود به پیام‌های خصوصی منحصر نشده بود و او در کلاس درس و خودروی شخصی خودش هم این دانش آموز را آزار جنسی داده بود.

زامورا مارس ۲۰۱۸ (اواسط اسفند ۱۳۹۷) بعد از شکایت والدین این دانش آموز به پلیس دستگیر شد. والدین این دانش آموز متوجه پیام‌های رد و بدل شده در تلفن همراه پسرشان شده بودند.

زامورا و شوهرش در تماس با پدر این دانش‌آموز از او خواسته بودند که به پلیس شکایت نکند اما پدر و مادر این دانش‌آموز، شکوائیه‌ای علیه زامورا، شوهرش و مدرسه لاس بریساس آکادمی در دادگاه ثبت کرده و خواستار غرامت و جبران خسارت ۲.۵ میلیون دلاری شده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها