رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447146

بازداشت زنی در ارتباط با قتل سناتور سابق آمریکایی

ساعت 24-پلیس آرکانزاس اعلام کرد که زنی را در ارتباط با قتل «لیندا کالینز- اسمیت» سناتور پیشین جمهوریخواه این ایالت بازداشت کرده است.

style="text-align:justify">به گزارش اِی‌بی‌سی نیوز، پلیس ایالت آرکانزاس اعلام کرد که زنی را در ارتباط با قتل «لیندا کالینز- اسمیت» (Linda Collins-Smith) سناتور پیشین جمهوریخواه این ایالت بازداشت کرده است.

بر اساس اعلام این رسانه، زن بازداشت شده «لین اودانل» (Lynn O’Donnell) نام داشته و ۴۸ سال نیز دارد.

به گفته پلیس، وی تا تحقیقات درباره ارتباطش با قتل سناتور در بازداشت خواهد ماند.

این درحالیست که شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان شنبه گذشته در گزارشی اعلام کرده بود: ۲ سناتور ایالتی سابق آمریکا در فاصله ۲ روز در هفته جاری در خانه‌های خود در آرکانزاس و اوکلاهما به قتل رسیدند.

بر اساس اعلام این رسانه، در آرکانزاس جسد «لیندا کالینز- اسمیت» (Linda Collins-Smith) سناتور پیشین جمهوریخواه سه شنبه گذشته در منزل مسکونی وی در منطقه «رندولف» (Randolph) کشه شده است.

به گزارش این رسانه، پلیس اعلام کرده بود که وی بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده است.

سی‌ان‌ان در ادامه اضافه کرد: جسد سناتور جمهوریخواه پیشین دیگر به نام «جاناتان نیکولز» (Jonathan Nichols) در اوکلاهما در حالی پنجشنبه گذشته کشف شده است که پلیس وی را نیز قربانی حادثه تیراندازی دانسته است.

بر اساس اعلام این رسانه، قانونگذاران آمریکایی از شنیدن خبر قتل این ۲ سناتور پیشین در کشورشان شکه شده شده اند.

گفتنی است، به دلیل آزاد بودن خرید، فروش و حمل اسلحه در آمریکا سالانه جنایت‌های هولناک زیادی در این کشور روی می‌دهد و تلاش پلیس برای کنترل اوضاع در آمریکا تا کنون هیچ نتیجه ملموسی در پی نداشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها