رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447295

جرمیکوربین توهین ترامپ به صادق‌خان را محکوم کرد

ساعت 24- رهبر حزب کارگر انگلیس توهین ترامپ به شهردار لندن را محکوم کرد.

پس از اینکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا شهردار لندن را مورد توهین قرار داد، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس این اقدام وی را محکوم کرد.

رهبر حزب کارگر انگلیس در این خصوص در پیامی توئیتری نوشت: کاملاً دردناک است ببینیم دونالد ترامپ از تراژدی کشته شدن مردم برای حمله به شهردار استفاده می‌کند.

«جرمی کوربین» ادامه داد: صادق‌خان به درستی از نیروهای پلیس حمایت می کند تا کارشان را انجام دهند. آنها زمانی که نیاز داریم گردهم بیاییم به دنبال تفرقه هستند.

این درحالیست که سخنگوی صادق خان نیز در پاسخ به اهانت های ترامپ گفته بود: شهردار لندن با قربانیان و خانواده‌های آنها (که کشته شده اند) ابراز همدردی کرده و وقتش را برای پاسخگویی به این نوع توییت ها تلف نمی‌کند.

گفتنی است، «دونالد ترامپ» که در ماه جاری پیش از سفر به انگلیس شهردار لندن را مورد انتقاد قرار داده بود بار دیگر به «صادق خان» حمله کرد.

ترامپ پیشتر با اشاره به اخبار افزایش قتل‌های انجام شده با چاقو در لندن به انتقاد از صادق خان پرداخت و در پیامی توئیتری نوشت: لندن در اسرع وقت نیاز به شهرداری جدید دارد. خان فاجعه است و مدام بدتر می‌شود. او فاجعه‌ای ملی است که در حال ویران کردن شهر لندن است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها