رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447374

کیهان: بسیج باید به حمایت از بانوی آمر به معروف در گیلان برخیزد

ساعت24 -این روزها انتشار فیلمی از برخورد وحشیانه تعدادی از هنجارشکنان و اوباش با بانوی مومنه گیلانی و فرزند خردسال وی تنها به این علت که در برابر بی حرمتی آنها به عفاف و حجاب اقدام به امر به معروف و نهی از منکر نموده بود، واکنش مردم مسلمان کشورمان را در پی داشت به ویژه که این بار ولنگاری فرهنگی با وحشی گری و بی رحمی همراه شده بود.

مردم و بسیجیان وارد میدان شوند

وقوع حوادث ناگواری همچون برخورد زشت و قبیح قانون شکنان با این بانوی مؤمنه و با غیرت یک بار دیگر زنگ خطر افزایش وقاحت هنجارشکنان در سایه غفلت و خواب ماندن یا به خواب زدگی مسئولان امر و البته بی تفاوتی و سکوت مردم را به صدا در آورد.
اینکه در کشوری اسلامی همچون ایران که هزاران جوان خون خود را برای دفاع از ارزش ها و ناموس و دین مردم فدا کرده و می کنند، عده ای به خود اجازه دهند بی محابا قانون، شرع و هنجارهای حاکم بر جامعه را برای خوشگذرانی و لاابالی گری خود بدون ترس از برخورد قاطع و پشیمان کننده زیر پا بگذارند، مایه تأسف و نگرانی است

انتظار و توقع از جوانان گیلانی و بسیجیان و مردم غیور و شهیدپرور این خطه ولایی این است که جدی تر وارد میدان شوند چراکه زیبنده نیست یک بانوی آمر به معروف و فرزندش در روز روشن کتک بخورند و صدای کسی در نیاید. البته ممکن است این اتفاق در هر کجای دیگر رخ دهد که هوشیاری امت حزب‌الله و جوانان غیور و بسیجی را می طلبد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها