رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 447400

کاتب: چه اشکالی دارد زنان ما در ورزشگاه حضور یابند /محبینیا:از امام حسن که دلسوزتر نیستیم/حواشی صحن مجلس

ساعت24 -نماینده مردم ارومیه به رئیس مجلس گفت: شما استاد اعلم هستید، بگذارید حرفم تمام شود، قطع کردن حرف از بستن راه بدتر است.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در جریان بررسی لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه، از لزوم ایجاد استادیوم بزرگتر برای برگزاری چنین مسابقاتی در ارومیه سخن گفت.

علی لاریجانی رئیس مجلس در میان صحبت های قاضی‌پور از او پرسید که آیا این صحبت‌ها در قامت پیشنهاد مطرح می‌شود یا خیر. نکته‌ای که با واکنش این‌چنینی قاضی‌پور مواجه شد: شما استاد اعلم هستید، بگذارید حرفم تمام شود، قطع کردن حرف از بستن راه بدتر است.

بررسی این لایحه حاشیه های دیگر هم داشت. غلامرضا کاتب پیشنهاد داد که در انتهای بند 8 با رعایت موازین اسلامی اضافه شود.

این بند به موضوع مناسب‌سازی فضاهای ورزشی برای حضور بانوان و خانواده‌های اشاره داشت.

کاتب با اشاره به حضور بانوان در مسابقات جهانی والیبال در ارومیه، توضیح داد:در مسابقات والیبالی که در ارومیه برگزار شد بانوان تمام ضوابط را رعایت می‌کردند چه مشکلی ایجاد میشود که بانوان ما در ورزشگاه ها شرکت کنند.ما میتوانیم الگوسازی کنیم که زنان ما با یک نگاه ارزشمند در سالن های ورزشی مسابقات حاضر شوند.

پس از طرح این پیشنهاد جهانبخش محبی‌نیا به مخالفت برخواست و گفت: وقتی امام حسن به امامت رسید اولین کسی که پیمان بست، گفت که من به حکم خدا و سنت رسول الله و جهاد با منافقان بیعت می‌کنم. امام حسن گفت حکم خدا و رسول الله کافی است و جهاد با منافقان در آن است.

این نماینده مجلس افزود:برادرم عزیزم در کشوری که قانونش با شورای نگهبان مورد بررسی قرار می گیرد این پسوندها خدمت به مسلمین و ارزش های اسلامی نیست. در تمام وجوه قانون باید رنگ دین دیده شود. ما که از امام حسن نسبت به اسلام دلسوزتر نیستیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها